  • 1. Data: 2010-07-17 21:46:35
    Temat: Gielda, sprzedam, reklama, BMW K1200S, 2005, salon Polska
    Od: doktorski <d...@g...com>

    6, tu doktorski;

    W lipcu jeszcze (chyba) nie spamowalem wiec nadrabiam zaleglosci.:)

    Chetnie zamienie BMW K1200S na banknoty NBP - na koncie lub w keszu.
    Motocykl mial spotkanie z sarenka i kilka mniejszych przygod ale
    zostal naprawiony w ramach AutoCasco. Szczegoly opowiem przy
    ogledzinach.

    Wiecej tu: http://allegro.pl/show_item.php?item=1153801826

    pzdr, dr
    14/525

  • 2. Data: 2010-07-18 06:44:26
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "doktorski", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
    ryknął:

    > Motocykl mial spotkanie z sarenka i kilka mniejszych przygod ale
    > zostal naprawiony w ramach AutoCasco.

    A w aukcji "bezwypadkowy".
    Cuda na kiju normalnie.

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 3. Data: 2010-07-18 07:48:07
    Od: marusc <c...@g...pl>

    W dniu 2010-07-18 08:44, Damork pisze:
    > Na mównicę wtargnął "doktorski", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
    > ryknął:

    > A w aukcji "bezwypadkowy".
    > Cuda na kiju normalnie.

    To moja Efka jest naprawdę bezwypadkowa. Nigdy naprawiana "blacharsko"
    nie była. Czy powinienem zmienić opis w aukcji? Jak oni to definiują?

    --
    Marek

    R1200GS

    F650 95 sprzedam

  • 4. Data: 2010-07-18 07:59:22
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "marusc", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > To moja Efka jest naprawdę bezwypadkowa. Nigdy naprawiana "blacharsko"
    > nie była. Czy powinienem zmienić opis w aukcji? Jak oni to definiują?

    Wiesz, jak czytam o spotkaniu z sarenką i naprawach, a w opisie stoi jak
    byk "bezwypadkowy", to mi mocno zgrzyta.
    Co do definicji bezwypadkowości według sprzedającego, to zapewne sprzęt się
    łapie - jeśli nie było ofiar, to technicznie rzecz biorąc była to kolizja,
    a nie wypadek.
    Gdyby zmieniono parametr z "bezwypadowego" na "bezkolizyjny", a sprzedający
    ulegli grupowemu atakowi prawdomówności, to po dodaniu bezkolizyjności do
    filtra wyszukiwarki za wiele sprzętów by nie wyskoczyło.
    A tak czasem jest to sarenka, czasem dzik lub ciągnik - ważne że kierowca
    przeżył, więc wypadku nie było.

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 5. Data: 2010-07-18 08:08:42
    Od: marusc <c...@g...pl>

    W dniu 2010-07-18 09:59, Damork pisze:
> [...]
    > filtra wyszukiwarki za wiele sprzętów by nie wyskoczyło.
    > A tak czasem jest to sarenka, czasem dzik lub ciągnik - ważne że kierowca

    No to czymprendzej zmieniłem. Ale ja gupi byłem, że do tej pory nie
    zaznaczyłem bezwypadkowa.

    --
    Marek

    R1200GS

    F650 95 sprzedam

  • 6. Data: 2010-07-18 08:24:17
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Damork napisał(a):
> [...]
    > łapie - jeśli nie było ofiar, to technicznie rzecz biorąc była to kolizja,

    Sprzęt nawet nie leżał, uszkodzeń strukturalnych nie było. Poszły
    plastiki i jakaś elektronika. Wiem, bo go stamtąd zwoziłem, gdyby nie te
    druciki, to wróciłby o własnych siłach. Dzwiny przypadek, ale taki się
    przytrafił.

    --
    Pozdrawiam - Maciek z plaży :)
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2010-07-18 08:53:13
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 18 Lip, 10:24, Magic <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > plastiki i jakaś elektronika. Wiem, bo go stamtąd zwoziłem, gdyby nie te
    > druciki, to wróciłby o własnych siłach. Dzwiny przypadek, ale taki się
    Dzieki Magic za wyjasnienie.

    Dla mnie motocykl wypadkowy to taki, ktory mocno lezal, koziolkowal,
    spotkal sie z TIRem lub przystankiem. Do wypadkowosci nie zaliczam
    gleb parkingowych, delikatnych szlifow i tym podobnych zdarzen, ktore
    na 100% nie mialy wplywu mechaniczna czesc motocykla. Allegro ma to do
    siebie, ze rozne dziwne przypadki kwalifikowane sa jako bezwypadkowe.

    Kazdy zainteresowany, ktory pofatyguje sie by obejrzec ten motocykl
    dostanie komplet informacji o jego przeszlosci - w tym fotki ze
    spotkania z sarenka. Taka mam zasade przy sprzedazy motocykla - wiesz
    co kupujesz.

    pzdr, dr
    14/525

  • 8. Data: 2010-07-18 10:21:41
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Damork" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprzedający ulegli grupowemu atakowi prawdomówności, to po dodaniu
    > bezkolizyjności do filtra wyszukiwarki za wiele sprzętów by nie

    Kiedyś na giełdzie przy mnie człowiek oglądał stare audi. Pyta sprzedawcę:
    "bity był?", "nie panie nigdy!!!?", "na pewno nie był?", "jak Boga kocham,
    że nie. Raz ino przeze mnie, ale to się nie liczy". Audi po otworzeniu maski
    wyglądało jakby było sprasowane i na szybko rozciągnięte, bez malowania i
    szpachlowania:-)

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2010-07-18 10:46:02
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-07-18 10:53, doktorski pisze:

> [...]
    > dostanie komplet informacji o jego przeszlosci - w tym fotki ze
    > spotkania z sarenka. Taka mam zasade przy sprzedazy motocykla - wiesz

    Jak ktoś będzie się fatygował kilkaset km po to aby obejrzeć
    bezwypadkową sztukę, a ty mu wyskoczysz z sarenką to możesz dostać
    wpie....l ;)

  • 10. Data: 2010-07-18 10:58:07
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 18 Lip, 12:46, CUT <C...@C...pl> wrote:

    > Jak ktoś będzie się fatygował kilkaset km po to aby obejrzeć
    > bezwypadkową sztukę, a ty mu wyskoczysz z sarenką to możesz dostać
    > wpie....l ;)
    Najpierw musi wykonac telefon lub napisac maila. A to juz okazja do
    przekazania bardzo wielu informacji. Robie tak za kazdym razem kiedy
    sprzedaje motocykl i jakos nikt jeszcze nie mial do mnie pretensji.

    pzdr, dr
    14/525