  • 11. Data: 2010-07-18 11:00:38
    Temat: Re: Gielda, sprzedam, reklama, BMW K1200S, 2005, salon Polska
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:75eddd5e-0128-463d-91b9-85068868524a@j8g2000yqd
    .googlegroups.com...

    > Robie tak za kazdym razem kiedy
    > sprzedaje motocykl i jakos nikt jeszcze nie mial do mnie pretensji.

    Znaczy, że dla każdego zawsze masz ten sam numer z sarenką?

    --
    Grzybol

  • 12. Data: 2010-07-18 13:54:35
    Od: uuki <u...@g...com>

    On 17 Lip, 23:46, doktorski <d...@g...com> wrote:
    > 6, tu doktorski;
    >
    > W lipcu jeszcze (chyba) nie spamowalem wiec nadrabiam zaleglosci.:)
    >
    > Chetnie zamienie BMW K1200S na banknoty NBP - na koncie lub w keszu.
    > Motocykl mial spotkanie z sarenka i kilka mniejszych przygod ale
    > zostal naprawiony w ramach AutoCasco. Szczegoly opowiem przy
    > ogledzinach.
    >
    > Wiecej tu:http://allegro.pl/show_item.php?item=1153801826
    >
    > pzdr, dr
    > 14/525

    Napisz proszę czemu wolisz ZZR-a. Poważnie się zastanawiam nad K1300s,
    ale teraz to mi dałeś do myślenia.

  • 13. Data: 2010-07-18 15:05:45
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 18 Lip, 15:54, uuki <u...@g...com> wrote:

    > Napisz proszę czemu wolisz ZZR-a. Poważnie się zastanawiam nad K1300s,
    > ale teraz to mi dałeś do myślenia.
    Bo jest dla mnie po prostu lepszym motocyklem. W moim zestawieniu cech
    tych 2 motocykli zwycieza ZZR mimo, ze tez posiada wady. Jak chcesz
    wiedziec wiecej wal na priva.

    pzdr, dr
    14/525