  • 1. Data: 2010-07-17 14:36:16
    Temat: Pomocna dłoń
    Od: Ryback <k...@y...com>

    Tytuł tematu identyczny jak na forum ścigacz.pl. Chodzi o to że mam na
    oku fajnego bika z Lublina a sam jestem z Koszalina (600 km) Jest
    ktoś chętny kto by obczaił dla mnie upatrzonego bika? Wynagrodze...

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-07-17 14:57:45
    Temat: Re: Pomocna dłoń
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Ryback" <k...@y...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > oku fajnego bika z Lublina a sam jestem z Koszalina (600 km) Jest
    > ktoś chętny kto by obczaił dla mnie upatrzonego bika? Wynagrodze...

    Ja jestem. Obejrzę, kupię i wyślę Ci kurierem. Kasę oddasz przy okazji. Może
    być?

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2010-07-17 15:16:18
    Od: Ryback <k...@y...com>

    On 17 Lip, 16:57, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
> [...]
    w31g2000yqb.googlegroups.com...

    > Ja jestem. Obejrzę, kupię i wyślę Ci kurierem. Kasę oddasz przy okazji. Może

    A jesteś z Lublina czy z Elbląga?

  • 4. Data: 2010-07-17 15:55:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-07-17 17:16, Ryback pisze: