  • 1. Data: 2010-07-16 12:44:50
    Temat: Jaki skuter???
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    Wyprowadzilem siem na wies i musze dojezdzac do tyry.
    Szkoda mi zoltego na korki
    Budzet ok 3,5kpln, pow 150 ccm
    Ma miec duzy schowek, nadawac siem na miasto i przy kazdych warunkach atm.
    Najlepiej honda - przymierzalem sie do Phanteona150 i bardzo mnie sie podoba
    ale wloszczyzny nie wykluczam
    Poprosze o rady droga przyjaciolko ew polecenia super okazji :)

    Tytus z fabryki

  • 2. Data: 2010-07-16 13:56:49
    Temat: Re: Jaki skuter???
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Tytus z fabryki napisał(a):
    > Poprosze o rady droga przyjaciolko ew polecenia super okazji :)

    ZZR1200
    wszyscy wiemy ze podswiadomie pragniesz :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 3. Data: 2010-07-16 14:48:33
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ma miec duzy schowek, nadawac siem na miasto i przy kazdych warunkach atm.
    > Najlepiej honda - przymierzalem sie do Phanteona150 i bardzo mnie sie

    jeśli do tyrki masz więcej niż 20km rozważ może coś większego niż 150ccm.
    Będzie męczyć na dojeździe do siti. No i jeśli drogi dziurawe to małe kółka
    też nie są fajne.

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 4. Data: 2010-07-16 15:02:40
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości

    > ZZR1200
    > wszyscy wiemy ze podswiadomie pragniesz :)

    http://custompainting.pl/zzr1200project.jpg

    bedzie do sprzedania za jakis czas ;-)

  • 5. Data: 2010-07-16 15:24:34
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z fabryki pisze:

    > Poprosze o rady droga przyjaciolko ew polecenia super okazji :)

    Jaki ?

    Żółty.

    To było łatwe, elementarnie łatwe.

    Wygrałem coś ?

    KJ elementarny wygrywacz

  • 6. Data: 2010-07-16 16:50:08
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Tytus z fabryki wrote:
> [...]
    > ale wloszczyzny nie wykluczam
    > Poprosze o rady droga przyjaciolko ew polecenia super okazji :)

    Kupilem od pierdasika aprilie scarabeo dla hani, i nie narzekam. Wady -
    brak schowka i dziewczynski wyglad. Mniej dziewczynski jest leonardo, a
    zamiast schowka mozna kuferek. Lata pake czydziesci i miesci sie w
    budzecie. Oba sie mieszcza. Czesci tanie, acz nie byly potrzebne jeszcze
    zadne. Przebieg ma teraz 25kkm i w sumie lata prawie jak nowe. Upaly jej
    nie przeszkadzaja. Aprilia rulez. Te duze takie to sie mnie nie podobia.
    K.

  • 7. Data: 2010-07-16 20:28:41
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "kocyk"
    Kupilem od pierdasika aprilie scarabeo dla hani, i nie narzekam. Wady -
    > brak schowka i dziewczynski wyglad.

    Raczej gejowski ale to sie zgadza oni lubia chlopcow :)
    Skarabeo odpada brak schowkow...

    *** Aprilia rulez. Te duze takie to sie mnie nie podobia.

    Niom :)
    Boje sie ze nastepna moze byc RSV albo co niedajboze Duce :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 8. Data: 2010-07-16 20:38:05
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Tytus z fabryki napisał(a):
> [...]
    > ale wloszczyzny nie wykluczam
    > Poprosze o rady droga przyjaciolko ew polecenia super okazji :)

    To tamtento nie wypalił ? To ja polecę jak zwykle Elyseo, a Koc
    wyszperał jeszcze innego Peżo Geopolis na duzych kołach. Acz nie wiem
    jak tam ze schowkami. Elika polecam.

    --
    Pozdrawiam - Maciek z plaży :)
    weFAQ&v=qvj

  • 9. Data: 2010-07-16 20:48:56
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Magic"
    To tamtento nie wypalił ? To ja polecę jak zwykle Elyseo, a Koc
    > wyszperał jeszcze innego Peżo Geopolis na duzych kołach. Acz nie wiem jak
    > tam ze schowkami. Elika polecam.

    Maciek - koles za duzo chce za niego i sztywno trzyma cene...za ta sama kase
    moge kupic 3-4 lata mlodszego.
    Schowki sa niezbedne - musza w nich sie zmiescic zakupy :)
    Jutro jade ogladac cos tam ...
    BTW jak to jest z zywotnoscia takiego 2T 150 ccm???
    Bo podobno trzeba liczyc ze skut robi na poludniu ok 10kkm rocznie.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 10. Data: 2010-07-16 21:51:10
    Od: n...@s...com

    On Fri, 16 Jul 2010 22:28:41 +0200, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    >Skarabeo odpada brak schowkow...

    patrz na wielkosc kol. scarabeo wymiata.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)