-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.n
ews.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
r-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <khnthd$tdo$1@news.vectranet.pl>
<513f7b34$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@m...home>
<kho0r8$39s$1@node1.news.atman.pl>
<513fa6cf$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@m...home>
<c...@x...googlegroups.com>
<51404ee3$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@z...googlegroups.com>
In-Reply-To: <4...@z...googlegroups.com>
Subject: Re: Geneza fiflaków na przejściu dla pieszych
Date: Wed, 13 Mar 2013 11:54:13 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 27
Message-ID: <51405ad8$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.178.187
X-Trace: 1363172056 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26705 83.30.178.187:50097
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2486111
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "grzech" napisał w wiadomości
On 13 Mar, 11:03, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
[...]
>normalnie słów brakuje i szkoda klawiszy na komentarz:(
Ale odnosnie ktorej czesci ? Bo byly trzy :-)
Ja tam powtorze: do przejscia zblizaja sie pieszy i samochod. Maja
kursy kolizyjne.
Pieszy ma 5km/h, samochod 50. Pieszy wazy 50-100kg, samochod 1-2t.
Ile czasu zmarnuje pieszy na przepuszczenie samochodu, a ile vice
versa ?
No i na koniec - jak kierowca nie dopelni swoich ewentualnych
obowiazkow i nie zahamuje, to sobie szybe zepsuje.
A jak pieszy nie dopelni ewentualnych swoich to co bedzie ?
Wiec kogo od malenkosci powinnismy uczyc "przed przejsciem nalezy sie
zatrzymac i rozejrzec czy nie nalezy kogos przepuscic".
>I mamy to co mamy na drogach.
Ja tam specjalnie nie narzekam. Owszem, autostrad mamy malo, linii
ciaglych duzo ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.03.13 11:52 Myjk
- 13.03.13 11:59 Artur Maśląg
- 13.03.13 11:57 Myjk
- 13.03.13 12:04 Artur Maśląg
- 13.03.13 12:02 Myjk
- 13.03.13 12:10 Artur Maśląg
- 13.03.13 12:05 Myjk
- 13.03.13 12:57 J.F
- 13.03.13 11:54 Gotfryd Smolik news
- 13.03.13 12:09 Gotfryd Smolik news
- 13.03.13 12:17 Gotfryd Smolik news
- 13.03.13 13:29 Hals
- 13.03.13 13:40 Myjk
- 13.03.13 13:50 Hals
- 13.03.13 14:09 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=