-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.n
ews.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
r-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Geneza fiflaków na przejściu dla pieszych
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <khnthd$tdo$1@news.vectranet.pl>
<513f7b34$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@m...home>
<kho0r8$39s$1@node1.news.atman.pl>
<513fa6cf$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@m...home>
Date: Wed, 13 Mar 2013 08:49:18 +0100
Message-ID: <vqkp7klf3r84$.dlg@myjk.org>
Lines: 42
NNTP-Posting-Host: 83.13.244.130
X-Trace: 1363161362 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1217 83.13.244.130:52610
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2486077
[ ukryj nagłówki ]Tue, 12 Mar 2013 23:02:59 +0000 (UTC), Marek Włodarz
> 1. Większość z was uważa, że "pieszy winien".
...bo powinien. Ma to zapisane w PoRD! Gdyby zadbał o ten element, to nic
by się nie stało, kierowca dostałby bombę od policji (która miejmy nadzieję
by otrzeźwiła kierowcę na długi czas) i na tym by się akcja skończyła.
> Nie. To wy siedzicie za kierownicą tonowego pocisku.
Ponad.
> Nie pieszy. On nie ma szans. Wy macie obudowę z klatki
> i jeszcze pasy i poduszki powietrzne. On tego nie ma.
> Dlatego to WY macie uważać bardziej.
To jest błąd logiczny, o który, znając Cię, nigdy bym Cię nie podejrzewał.
> 3. Ewidentne złamanie jednego z najmocniejszych zakazów (omijania
> samochodu, który przepuszcza pieszych) nie spotkało się tu z prawie
> żadną negatywną reakcją - poza moją i może Izydora (jeśli dobrze
> zrozumiałem to, co napisał). Znaczy - tak można? Taki wniosek mogę
> wyciągnąć z waszych wypowiedzi.
Błedne masz wnioski. Sytuacja jest jasna co do winy kierowcy i nie wymaga
nawet specjalnego komentarza. "Większość" jednak dostrzega także drugą
stonę medalu w tej sytuacji -- przeraźliwą ignorancję pieszego (dla niego
samego).
> OK. Utwierdziliście mnie w moim dawno utrwalonym przekonaniu, że
> polskim kierowcom ufać NIE WOLNO.
Oczywiście, nawet samo PoRD zwraca na to wielokrotnie uwagę.
> A to o tyle dziwne, że belgijskim, holenderskim czy japońskim jakoś
> ufam.
To, z ciekawości, przedstaw warunki jakie musi spełniać kierowca i pieszy
wg tamtejszego prawa.
--
Pozdor Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 13.03.13 08:54 Myjk
- 13.03.13 09:18 Mirek Ptak
- 13.03.13 09:20 Mirek Ptak
- 13.03.13 09:32 Myjk
- 13.03.13 09:56 Artur Maśląg
- 13.03.13 10:20 Hals
- 13.03.13 10:46 grzech
- 13.03.13 11:03 J.F
- 13.03.13 11:10 grzech
- 13.03.13 11:25 J.F
- 13.03.13 11:25 Myjk
- 13.03.13 11:28 Myjk
- 13.03.13 11:45 J.F
- 13.03.13 11:54 J.F
- 13.03.13 11:52 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=