  • Data: 2024-06-28 13:12:15
    Temat: Re: Generowanie sumy kontrolnej z fragmentu pliku bin
    Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.06.2024 o 11:51, J.F pisze:

    > Podobno w ambitnych konkurach, np Szopenowskim, stroją przed każdym
    > występem.

    Właśnie nie. Tam są fortepiany z najwyższych półek w tzw. stanie
    koncertowym. One bardzo dobrze trzymają strój. Raz nastrojony nie jest
    dotykany przez cały etap, żeby wszyscy uczestnicy mieli równe szanse.
    Umówmy się, tam w jury z reguły siedzą ludzie, którzy słyszą więcej ode
    mnie czy od Ciebie ;) Wyjątkiem jest jak coś się całkiem posypie, czyli
    np. struna pęknie. Też myślałem jak Ty, ale przy okazji ostatniego
    konkursu Szopenowskiego był wywiad ze stroicielem, w którym o tym
    wszystkim opowiadał.

    PD