  • Data: 2017-12-15 18:22:15
    Temat: Re: Generator ozonu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 15 Dec 2017 17:33:44 +0100, TM

    > Możecie polecić jakąś "maszynę" do tego celu?

    Kupiłem cztery miesiące temu taki oto ozonator

    http://allegro.pl/ozonator-generator-ozonu-ozontech-
    2g-w-wa-i7073909760.html

    głównie w celu dezynfekcji trupa myszowego co mi padł za ścianą GK w
    łazience (stąd koniecznie szukałem z rurkami żeby upchnąć w dziurę po
    kontakcie). Przetestowałem go też na innych rzeczach, oczywiście także w
    aucie, ale i zatęchniałe buty narciarskie dziecka wykąpałem w ozonie i po
    trzech kuracjach są jak nowe (tak kapcie jak i same skorupy).

    Jeśli chodzi o Twoje aukcje, to za taką cenę nie wierzę w 7g/h a tym
    bardziej w 10g/h.

    --
    Pozdor
    Myjk