  • 1. Data: 2017-12-15 17:33:44
    Temat: Generator ozonu
    Od: TM <t...@p...onet.pl>

    Chciałbym kupić generator ozonu do dezynfekcji klimatyzacji, a przy
    okazji pomieszczeń w domu. Nie mogę patrzyć jak to robią "fachowcy"
    przycinając drzwiami przewód doprowadzający zasilanie (ciekawe, że nie
    spowodowali jeszcze zwarcia). Dezynfekcja 4 samochodów w rodzinie szybko
    zwróci koszt zakupu. Możecie polecić jakąś "maszynę" do tego celu?
    Na Allegro jest tego trochę, np.:

    http://allegro.pl/polski-ozonator-dawid-2-generator-
    ozonu-10-g-h-i7028717224.html

    http://allegro.pl/generator-ozonu-polski-ozonator-bi
    tom-bt-pt7-7g-i7040400744.html?bi_s=ads&bi_m=listing
    %3Adesktop%3Acategory&bi_c=MjMyNDEyOWMtNmVhZC00YTQzL
    WFiOGMtYzQ2YTZhNDI3MjM4AA&bi_t=ape&referrer=proxy&em
    ission_unit_id=9f3e0667-2cf2-417b-9c29-4e6e102da706

    http://allegro.pl/ozonator-do-klimatyzacji-alicja-2-
    generator-ozonu-i6842359692.html

    Liczę na cenne opinie.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2017-12-15 18:22:15
    Temat: Re: Generator ozonu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 15 Dec 2017 17:33:44 +0100, TM

    > Możecie polecić jakąś "maszynę" do tego celu?

    Kupiłem cztery miesiące temu taki oto ozonator

    http://allegro.pl/ozonator-generator-ozonu-ozontech-
    2g-w-wa-i7073909760.html

    głównie w celu dezynfekcji trupa myszowego co mi padł za ścianą GK w
    łazience (stąd koniecznie szukałem z rurkami żeby upchnąć w dziurę po
    kontakcie). Przetestowałem go też na innych rzeczach, oczywiście także w
    aucie, ale i zatęchniałe buty narciarskie dziecka wykąpałem w ozonie i po
    trzech kuracjach są jak nowe (tak kapcie jak i same skorupy).

    Jeśli chodzi o Twoje aukcje, to za taką cenę nie wierzę w 7g/h a tym
    bardziej w 10g/h.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2017-12-15 20:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik TM t...@p...onet.pl ...

    > Nie mogę patrzyć jak to robią "fachowcy"
    > przycinając drzwiami przewód doprowadzający zasilanie (ciekawe, że nie
    > spowodowali jeszcze zwarcia).

    Ze co?
    A uszczelka?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 4. Data: 2017-12-15 20:32:33
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/15/2017 5:33 PM, TM wrote:
    > Chciałbym kupić generator ozonu do dezynfekcji klimatyzacji

    Wybierz się na aliexpress. Kupisz tam małe generatory o małej
    wydajności, ale nic nie szkodzi żeby go zostawić w samochodzie na 12h.
    Kosztują 1/5 ceny którą podałeś z darmowa przesyłką i działają, choć
    jesli komuś już huba rośnie w klimie to nie poradzą. Ale smród da się
    tym wykończyć choć trzeba nieco ciepliwości. Zakup takiej malej zabawki
    to nie tylko samochód - da się też np. pozbyś smrodu z nieuzywanej lodówki.

    Inny sposób to używanie generatora ozonu do zapalniczki samochodowej.
    Palacz który uzywa twierdzi że działa znakomicie, pod warunkiem że
    zasilany jest cała dobę co wymagało przeróbek instalacji. Wydajność
    bardzo niska ale przy 24/d wystarczająca do ubicia wielu zapachów.

    Tu masz taki nieco bardziej wypasiony który (lub bardzo podobny) miałem
    w rekach. Zabudowany amatorsko z wentylatorem od komputera ubijał
    zapachy z klimy w ciągu nastu godzin:

    https://www.aliexpress.com/item/Hot-Sale-220V-Ozone-
    Generator-7g-h-with-Ceramic-Plate-Long-Life-Style-Lo
    ngevity-Double-Sheet/32608369145.html

  • 5. Data: 2017-12-15 21:06:37
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    trochę mi się nie chce wierzyć, że ozon aż tak skutecznie zabija źródła
    zapachów, nie szkodząc ludziom. Czy niema przeciwskazań co do używania
    go w aucie 24 godziny? Bo buty, mam nadzieje że kolega wsadził do
    jakiegoś pojemnika (kosz na smieci z workiem) i tak zabijał zapachy. ale
    mysz za ścianą G-K? To już sobie nie potrafię wyobrazić

    ToMasz

  • 6. Data: 2017-12-15 22:36:28
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/15/2017 9:06 PM, ToMasz wrote:
    > trochę mi się nie chce wierzyć, że ozon aż tak skutecznie zabija źródła
    > zapachów, nie szkodząc ludziom. Czy niema przeciwskazań co do używania
    > go w aucie 24 godziny?

    Nie, juz mówiłem że trzeba przerobić instalacje a tym konkretnym
    przypadku jed dodatkowe gniazdo z odwrotną logiką.

    Urzadzenie ma się włączyć kiedy w gnieździe normalnej zapalniczki
    *zabraknie* napiecia. To taki mały generator ozonu wkładany własnie w
    zapalniczke, ale dorobiona obok która sie sama właczy po wyjściu z
    samochodu. Sam generator ma timer i po bodaj 10 godzinach się sam
    wyłączy. Nie wiem co to za model, dostał to od dilera samochodów jako
    gadżet ale bardzo podobny do tych z aliexpress. Przyznaje że mam bardzo
    wyczulone zmysly na papierowsy i faktycznie ciężko wyczuć że palone
    chyba że wsadzę nos w tapicerkę. Ponoć wcześniej capiło jak to w
    samochodach palaczy. Nigdy nie pojmę po co chcą śmierdzieć z własnej
    woli ...

    > Bo buty, mam nadzieje że kolega wsadził do
    > jakiegoś pojemnika (kosz na smieci z workiem) i tak zabijał zapachy.

    Nikt nie ozonuje wąchając. To się robi oczywiście w zamknietych
    pomieszczeniach i najlepiej wtedy doceniać piękno Beskidów czy innych
    Bałtyków przy wiekszej operacji. Kiedyś obok firma która usuwała smród
    po zalaniu w mieszkaniu w bloku postawiła taki duzy generator i kilka
    wentylatorów na kilka dni zaklejając wczesniej wszelkie możliwe otwory.
    Smród zniknął i już sie nie pojawił. Wietrzono po tej operacji kilka
    godzin i koniec. Wczesniej obecny był intensywny zapach wilgotnych
    kamiennic (kto był w familokach po zlikwidowanych kopalniach ten wie o
    jaki chodzi...). Zalanie takie "zwykłe" od sąsiada, ale coś musiało
    solidnie wyrosnąć bo cuchnęło miesiącami.

    > ale
    > mysz za ścianą G-K? To już sobie nie potrafię wyobrazić

    Duży generator, taki wielkości spawarki, potrafi sobie poradzić
    zaskakująco dobrze w przypadku trupów. Bakterie szlag trafi, mysz
    wyschnie, problem też. Czasem ponoć odbarwi w ramach promocji kilka
    rzeczy w okolicy...

  • 7. Data: 2017-12-16 02:41:39
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 15 Dec 2017 17:33:44 +0100, TM napisał(a):

> [...]
    > spowodowali jeszcze zwarcia). Dezynfekcja 4 samochodów w rodzinie szybko
    > zwróci koszt zakupu. Możecie polecić jakąś "maszynę" do tego celu?

    Ja kupiłem taki:
    http://allegro.pl/ozonator-generator-ozonu-do-klimat
    yzacji-16-59g-h-i4975687239.html

    Nie tylko do samochodów, ale też pomieszczeń.

    Jest spoko, chociaż po około 2 latach padła jedna z trzech lamp, ale
    samochodowym smrodom nadal daje radę.

  • 8. Data: 2017-12-17 18:15:39
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/15/2017 9:06 PM, ToMasz wrote:
    > Bo buty

    Tak OT to butów nie trzeba ozonować. Po pierwsze niech uzywa wkładek
    antybakteryjnych, po drugie psikaczy ze srebrem. Po 3 tyg śladu nie
    będzie po zapachu po całym dniu pracy w butach.