  • Data: 2017-12-15 22:36:28
    Temat: Re: Generator ozonu
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/15/2017 9:06 PM, ToMasz wrote:
    > trochę mi się nie chce wierzyć, że ozon aż tak skutecznie zabija źródła
    > zapachów, nie szkodząc ludziom. Czy niema przeciwskazań co do używania
    > go w aucie 24 godziny?

    Nie, juz mówiłem że trzeba przerobić instalacje a tym konkretnym
    przypadku jed dodatkowe gniazdo z odwrotną logiką.

    Urzadzenie ma się włączyć kiedy w gnieździe normalnej zapalniczki
    *zabraknie* napiecia. To taki mały generator ozonu wkładany własnie w
    zapalniczke, ale dorobiona obok która sie sama właczy po wyjściu z
    samochodu. Sam generator ma timer i po bodaj 10 godzinach się sam
    wyłączy. Nie wiem co to za model, dostał to od dilera samochodów jako
    gadżet ale bardzo podobny do tych z aliexpress. Przyznaje że mam bardzo
    wyczulone zmysly na papierowsy i faktycznie ciężko wyczuć że palone
    chyba że wsadzę nos w tapicerkę. Ponoć wcześniej capiło jak to w
    samochodach palaczy. Nigdy nie pojmę po co chcą śmierdzieć z własnej
    woli ...

    > Bo buty, mam nadzieje że kolega wsadził do
    > jakiegoś pojemnika (kosz na smieci z workiem) i tak zabijał zapachy.

    Nikt nie ozonuje wąchając. To się robi oczywiście w zamknietych
    pomieszczeniach i najlepiej wtedy doceniać piękno Beskidów czy innych
    Bałtyków przy wiekszej operacji. Kiedyś obok firma która usuwała smród
    po zalaniu w mieszkaniu w bloku postawiła taki duzy generator i kilka
    wentylatorów na kilka dni zaklejając wczesniej wszelkie możliwe otwory.
    Smród zniknął i już sie nie pojawił. Wietrzono po tej operacji kilka
    godzin i koniec. Wczesniej obecny był intensywny zapach wilgotnych
    kamiennic (kto był w familokach po zlikwidowanych kopalniach ten wie o
    jaki chodzi...). Zalanie takie "zwykłe" od sąsiada, ale coś musiało
    solidnie wyrosnąć bo cuchnęło miesiącami.

    > ale
    > mysz za ścianą G-K? To już sobie nie potrafię wyobrazić

    Duży generator, taki wielkości spawarki, potrafi sobie poradzić
    zaskakująco dobrze w przypadku trupów. Bakterie szlag trafi, mysz
    wyschnie, problem też. Czasem ponoć odbarwi w ramach promocji kilka
    rzeczy w okolicy...