  • 11. Data: 2009-11-04 20:58:37
    Temat: Re: Gdzie znaleźć nr IP swojego kompa?
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba karamba napisała na pl.comp.pecet:

    > jw

    http://whatismyipaddress.com/

    NTG > pl.comp.sieci
    Marcin Kocur

  • 12. Data: 2009-11-04 22:30:04
    Od: "rageofhonor" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Kocur" <m...@g...com.wytnij> napisał w wiadomości

    > http://whatismyipaddress.com/

    Fajny adres podałeś. Mój firewall informuje że strona może zawierać spyware.
    Jest wiele serwisów.
    www.wieistmeineip.de
    http://twojeip.wp.pl/
    WP podaje błędną szybkość łącza

  • 13. Data: 2009-11-04 22:45:25
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba rageofhonor napisała na pl.comp.pecet:

    > Fajny adres podałeś.

    No fajny, pokazuje mi adres nawet jak przez proxy wchodzę (od ISP)

    > Mój firewall informuje że strona może zawierać
    > spyware.

    A niech se zawiera co chce, ja nie mam firewalla :P

    Marcin Kocur

  • 14. Data: 2009-11-05 06:35:38
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 4 Nov 2009 20:54:40 -0000, G Nowak napisał(a):

    > Przeciez to jasne, ze pisze z innego komputera skoro na swoim nie moze
    > sprawdzic IP ;)

    To może dlatego, że jakieś 95% użytkowników używa windowsa? :)
    --
    marcin

  • 15. Data: 2009-11-05 06:55:28
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Marcin Kocur pisze:

    > http://whatismyipaddress.com/

    Skąd wiesz ze na tym kompie działa internet?
    ToMasz

  • 16. Data: 2009-11-05 07:06:18
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Jest tak chocby z tego powodu, ze latwo w nim sprawdzic a nawet zmienic Ip -
    wiem bo uzywam. Posmiac sie nawet nie mozna ;)

    --
    pozdr

  • 17. Data: 2009-11-05 07:12:27
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Byc moze Twoj firewall pil absynt i nie spal caly tydzien ;) Poza tym co ma
    firewall do spyware? To chyba troche jak piernik do wiatraka.

    --
    pozdr

  • 18. Data: 2009-11-05 07:46:44
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "G Nowak"
    >Byc moze Twoj firewall pil absynt i nie spal caly tydzien ;) Poza tym co ma
    >firewall do spyware? To chyba troche jak piernik do wiatraka.

    No co ty, nie wiesz? Firewall to teraz synonim takiego kombajnu
    anty-wszystko (antywirus, antyspyware, antypraca, antidotum...)
    O tempora, o mores...

    --
    Kruk@ -\ |
    }-> epsilon.eu.org |

  • 19. Data: 2009-11-05 22:09:37
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 04 of Nov 2009 19:48, karamba wrote:

    > jw

    jn

    --
    nb