  • 21. Data: 2009-11-06 16:01:01
    Temat: Re: Gdzie znaleźć nr IP swojego kompa?
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    ToMasz zapodal(a):

    http://czyinternetdziala.pl/

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 22. Data: 2009-11-06 16:04:08
    Temat: Re: Gdzie znalezc nr IP swojego kompa?
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Uzytkownik "karamba" <k...@t...pl> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...
    > jw

    Dobre pytanie! Ale...
    Mozna popatrzec do umowy dostarczyciela internetu - jesli jest statyczny to
    bedzie chyba tam napisany.
    Jesli jest przydzielany dynamicznie - to po co go znac? Przeciez sie zmienic
    moze....
    Jesli komputer podlaczony do routera którym zarzadzasz - ustaw sobie IP jaki
    chcesz :))

    Feromon

  • 23. Data: 2009-11-06 19:20:03
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba ToMasz napisała na pl.comp.pecet:

    > Skąd wiesz ze na tym kompie działa internet?

    To może inaczej - skąd wiem, że na tym kompie obsługiwany jest protokół
    TCP/IP? Nie wiem, podałem jeden ze sposobów osiągnięcia celu. Autor też
    zbyt wylewny nie był i nie napisał.

    Marcin Kocur

  • 24. Data: 2009-11-08 11:06:49
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > 127.0.0.1 :p

    dodam dodatkowo ze pobierany z DHCP;
    aby internet dzialal szybciej wpisz go na sztywno.