  • Data: 2010-12-07 14:13:00
    Temat: Re: Gdzie założyć galerie ?
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    /
    /
    /

    > Może i to nie ma znaczenia dla jednostronowca takiego jak ja, ale
    > pokazuje jakie mogą być potencjalne problemy z dostawcą.

    Pewnie kwestia wymagan, jesli to ma byc galeria dla rodziny i paru
    znajomych, wystarczy w zupelnosci, na setki tysiecy wizyt tygodniowo moze
    byc ciezko.

    Ja tam glownie trzymam testowo jakies drobne strony robione czasem po
    godzinach i firmowa zony, ale to pare podstron i gora tysiac wizyt
    tygodniowo wiec dla mnie CAL wystarcza.

    Pozdrawiam
    Kamil