  • Data: 2012-11-19 18:13:15
    Temat: Re: Gdzie w DC lub okolicach serwis Webasto?
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-19 17:41, Dman666 pisze:
    > Czasami po prostu nie wlacza dogrzewacza, ale dzisiaj 2x zalaczyl i
    > jeszcze po wylaczeniu silnika dmuchal/kopcil. Generalnie nie za
    > bardzo wiem jak to ustrojstwo dziala ;)

    W gnieździe na sztyft żarowy wsadzony jest koszyk.
    Sztyft rozgrzewa się do czerwoności razem z koszykiem. Potem podawane na
    ten koszyk jest paliwo z powietrzem. Po pojawieniu się płomienia, sztyft
    wyłącza się, a płomień podtrzymywany jest przez żarzący się koszyk.

    Sztyft żarowy
    http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/26/87/35/
    93/2687359342

    Koszyk. Wypalona w nim dziura w miejscu natrysku paliwa z powietrzem
    powoduje że podawana ropa leci bezpośrednio na rozżarzony sztyft. Ropa
    na sztyfcie smaży się i nie ma zapłonu. Stąd ten biały intensywny dym, a
    piecyk nie odpala i się wyłącza.
    http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/26/79/70/
    19/2679701938

    Sztyft pomimo że jest sprawny lepiej wymienić. Jedna robota i masz
    pewność że szybko do tematu nie wrócisz.

    > Ale gdzie kupic/jak rozpoznac ori?

    Ja kupowałem koszyk i sztyft u tego z fotek. Jego nr tel. to nick z
    allegro. Kupiłem i działa wyśmienicie, a gostek komunikatywny i uczciwy.
    Manele miałem na drugi dzień.
    Tylko że ja mam Eberspacher Hydronic. Do Webasto tez ma manele.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/