-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!no
t-for-mail
From: "frank drebin" <b...@v...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Gdzie się chowają używane samochody kupione w polskich salonach?
Date: Wed, 28 Nov 2012 11:14:50 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 52
Message-ID: <k94oin$28p$1@mx1.internetia.pl>
References: <k8km24$5hj$1@news.task.gda.pl> <k8knrn$neu$1@node2.news.atman.pl>
<k8kpkl$j4l$1@alfa.ceti.pl> <50ae0af4$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
<k8lkmj$io8$1@news.task.gda.pl>
<50af3f30$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
<k8o9c8$56s$1@news.task.gda.pl>
<18kev19i2jyjh$.y99eoemawhao$.dlg@40tude.net>
<k8q2t1$jsk$1@news.task.gda.pl>
<9...@4...com>
<1...@d...googlegroups.com>
<q...@4...com>
<k924ur$7m1$1@news.task.gda.pl> <k9290p$ij0$1@news.dialog.net.pl>
<k92fo1$973$1@news.task.gda.pl> <50b51ecd$1@news.home.net.pl>
<k94dkn$ccf$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-63-136.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1354098071 2329 87.205.63.136 (28 Nov 2012 10:21:11 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Nov 2012 10:21:11 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
In-Reply-To: <k94dkn$ccf$1@news.task.gda.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2474100
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Cezary Daniluk" <c...@n...com> napisał w
wiadomości news:k94dkn$ccf$1@news.task.gda.pl...
> W dniu 2012-11-27 21:13, v...@i...pl pisze:
>> W dniu 2012-11-27 14:38, Cezary Daniluk pisze:
>>>>>> drugie pół w Polsce dobiło własnie drzwi. Nawet w salonie
>>>>>> Forda mówią, że rdza w MK3 to była w standardzie :))
>>>>> Mogę zrobić zdjęcia i pokazać - czytaj udowodnić.
>>>> Pogadamy za 3-4 miesiące. ;)
>>> A co mu się zmieni za 3-4 miesiące.
>>> Możemy powrócić do tematu za ten czas ;)
>> No to pewnie juz poprzedni wlasciciel sie nimi zajal :)
> Tak tak, bo wszystkie rdzewieją.
> Jak masz samochód ze znanego źródła, ze znaną historią serwisową -
> praktycznie serwisowany od kupna do sprzedaży w jednym punkcie (jako
> służbowy w dużej firmie) to może być że i poprawiane wrota ;)
niby śmiejemy się z tekstu "jedzmy gówna, miliony much nie mogą się mylić"
ale coś w tym jest.
Mnóstwo właścicieli mondziaków mk3 pisze o rdzewiejących drzwiach i coś w
tym musi być. U mnie też rdzewieją. Zerknij sobie na spod drzwi ale patrząc
od środka, tam gdzie łączą się 2 arkusze blachy.
Lata temu miałem kilkuletnią astrę 1 i w typowych usterkach wymieniano:
gnijące nadkola, centralny zamek i włącznik św. awaryjnych. I u mnie było
dokładnie to samo.
> Wiem że Ford g... wort, ale ja ze swojego zakupu jestem zadowolony ;)
> szybki, duży, komfortowy :D i automat ... następny to chyba będzie jakiś
> VAN typu Grand Voyager :D
brat takiego sprowadził z USA kilka lat temu (dwulatka). Motor 3,8 litra
(zagazował), jeździ się wygodnie, nic przy nim nie robi ale tak prawdę
mówiąc to raptem zrobił na nim ze 20 tkm.
Niestety, auto przy bliższym spojrzeniu traci. Wykonanie jest słabe. To
naprawdę auto, którym meksykańska niania ma wozić dzieci do szkoły w USA a
nie jakaś średnia-wyższa klasa.
Auto wysyłał bratu kolega i dla oka zdemontował oba zderzaki i wszystkie
lampy, owinął folią bąbelkową i wrzucił do środka. Auto odebraliśmy w
Niemczech w porcie i żeby wrócić na kołach pomontowaliśmy wszystko z
powrotem. Lampy leciutkie, cieniutki plastik, lekko tandeta (waga lampy mk3
to ze 3 razy więcej), zderzaki jak z grubszej tektury, wszystko się pod
paluchem uginało. Wszystko montowane krzyżakiem z podkładkami (oryginalnie).
Tandeta.
Oczywiście nie wiem jak to wygląda w wersji europejskiej.
Ale z drugiej strony, 2-letnie auto z udokumentowanymi kilkunastoma tys. mil
przebiegu, w pełni sprawne i nie bite kosztowało 12 tys. USD. To nawet dla
nas nie jest dużo a co dopiero dla nich.
--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.11.12 12:07 Chris
- 28.11.12 12:42 frank drebin
- 28.11.12 12:52 Chris
- 29.11.12 01:20 v...@i...pl
- 28.11.12 12:56 frank drebin
- 29.11.12 11:00 Chris
- 29.11.12 20:41 v...@i...pl
- 30.11.12 08:45 Chris
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=