  • 11. Data: 2011-11-12 19:57:55
    Temat: Re: Gdzie niedrogie laptopy?
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-11-11 08:01, qwerty pisze:
    > Użytkownik "nom" napisał w wiadomości grup
    >
    > Akurat w środę kupiłem samsunga i nie jestem zbytnio zadowolony.

    A tak konkretniej? Myślę o samsungu, prosze o opinię,

  • 12. Data: 2011-11-13 00:52:45
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "geyb" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Poszukuję niedrogich laptopów - 5 szt. nowych, które spełniają następujące
    > warunki:
    >
    > - nowe
    > - gwarancja 2 lata dla firmy

    Przetarg?

    Feromon

  • 13. Data: 2011-11-13 01:03:50
    Od: Mariusz <m...@s...org>

    On Thu, 10 Nov 2011 23:48:03 +0100, nom wrote:

    > Użytkownik "geyb" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > bo acer daje 1 rok gwarancji dla firm (tak jak dell, hp).

    W Dellu okresy gwarancji są różne, można też dokupić dodatkową, na więcej
    lat.

    --
    Mar.

  • 14. Data: 2011-11-13 07:56:51
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Nex@pl" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > A tak konkretniej? Myślę o samsungu, prosze o opinię,

    Oszdzędził na karcie sieciowej. Maksymalny link to 65 Mbps (na linuxie pokazuje
    72 Mbps). Nie da się więcej osiągnąć. Jak nie potrzebujesz mieć BT to koszt
    wymiany nie jest wysoki.

  • 15. Data: 2011-11-14 07:16:49
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    geyb napisa?(a):

    > Poszukuję niedrogich laptopów - 5 szt. nowych, które spełniają
    > następujące warunki:

    Biedronka ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 16. Data: 2011-11-14 09:43:09
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-11-10, o godz. 23:48:03
    "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "geyb" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > bo acer daje 1 rok gwarancji dla firm (tak jak dell, hp).
    > czyli zostaje szukac samsunga, asusa, lenovo :-)

    Asus odradzam - no chyba że chce się mieć problemy z serwisem w PL
    który mieści się w Koszalinie. Np. okaże się po dotarciu uszkodzonego
    sprzętu do serwisu że ten jest według nich zalany wodą a był używany na
    pustyni. Ot - taka ich specyfika.

    Zdrówko

  • 17. Data: 2011-11-14 10:06:08
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    5 szt. Biedronek ;-))

    -----

  • 18. Data: 2011-11-14 14:58:42
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Biedronka ;)

    Ty się nie śmiej, bo ostatnio kupiłem do biura 3 sztuku eMachines g640 z
    procesorem 4 rdzeniowym AMD Phenom, 3GB RAM, 320GB dysk, wifi N, LAN 1 Gb/s,
    HDMI, 3 wyjścia USB, win 7 home premium, office 2010 starter, grafika trochę
    kiepska Radeon HD 4250, ale do biura lepszenie nie potrzeba, matryca 17,3" i
    to wszytsko z 2 letnią gwarancją za 1300zł. :-)

  • 19. Data: 2011-11-14 15:21:22
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Ja jakoś nie mogę znaleźć, w tej cenie jest niezły wybór albo bez OS-a
    > albo w wersjach home, których nie można w ramach licencji downgrade'ować
    > do XP pro (musi być pro ze względu na zakupiony soft, który nie działa na
    > wersjach home i tyle)
    >
    > Polecicie coś?

    XP posadzisz na każdym stacjonarnym, z laptopami może być problem - brak
    sterowników do grafiki oraz kart np. wifi. Jeśli już to jakiś acer albo
    emachines z grafiką intela na gma pójdzie. Trzeba tylko sterowniki do ahci
    wkomponować w płytę instalacyjną.

  • 20. Data: 2011-11-14 16:04:18
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    nom napisa?(a):

> [...]
    > kiepska Radeon HD 4250, ale do biura lepszenie nie potrzeba, matryca 17,3" i
    > to wszytsko z 2 letnią gwarancją za 1300zł. :-)

    I dokladnie to mialem na mysli a nie jakies tam smianie sie... ;P

    j.