  • Data: 2012-02-18 12:25:22
    Temat: Re: Gdzie kupować elementy pasywne??
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak sobie chcesz :)

    Ja się tam nie upieram przy jedynym słusznym sklepie. Kupuję tam gdzie
    taniej albo tam gdzie mogę dostać. Z reguły i tak bardziej zróżnicowane
    zamówienie rozkładam na dwa czy 3 sklepy. Opłaca się mimo dodatkowych
    opłat za przesyłki. Czasami różnica w cenie 1 sztuki procka LPC1768
    wynosi 19 zł (między 51 zł TME a 32 zł RS-Comp.) Jak robię zakupy to mam
    otwarte na raz okienka z 3 sklepów TME, Farnell, RS. Trochę to uciążliwe
    odkąd mam tylko jeden monitor :)
    Ale jak robię szybkie zakupy bo mi się coś pilnie potrzebne akurat
    skończyło to zamawiam w TME.

    --
    pozdrawiam
    MD