  • Data: 2010-06-11 15:22:18
    Temat: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message
    news:4c123549$0$2605$65785112@news.neostrada.pl...

    > Sorry ale Twoje podejście do zakupu samochodu jest mocno przesadzone z
    > punktu widzenia zwykłego kowalskiego. Dowodzą tego oferty na allegro i
    > ceny.

    Oferty i ceny na allegro niczego nie dowodzą...
    No chyba że patrzysz tylko na pomyślnie zakończone aukcje.

    > Gdyby było normalnie to auta w kraju były by dużo droższe bo nie
    > sprzedawały by się wyklepane przystanki, a tylko takie opłaca się
    > sprowadzać. Widać 'kowalski' leje na zużycie pedałów czy wytartą
    > kierownice, dla niego liczy się mały przebieg, diesel i błyszczący lakier.
    > Dlatego normalni ludzie szukający dobrych samochodów mają problemy ze
    > znalezieniem dla siebie tego czego szukają. Wiem coś o tym bo pół roku
    > szukałem takiego auta jak sobie wymyśliłem.

    Polska nie jest wyjątkiem... Gdy kupowałem to auto w USA w
    listopadzie/grudniu
    to też prawie 2 miesiące szukałem takiego jakiego sobie wymyśliłem... i 80%
    nie przechodziło przymiarki z miernikiem grubości lakieru... No ale ja
    kupowałem
    dosyć drogiego dwulatka z gwarancją producenta, więc mnie głównie blachy
    obchodziły bo reszta objęta pełną gwarancją idącą kilka lat do przodu.