  • Data: 2010-06-08 12:20:46
    Temat: Re: Gdzie kupic uzywke?
    Od: "Tomek" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uwaga, będzie generalizowanie :) Każdy dobry kanciarz "wydaje się
    > uczciwy" więc tym się nie sugeruj. Raczej sprawdź który to właściciel i
    > zainteresuj się książką serwisową. W miarę możliwości odwiedź warsztat
    > który podbijał przeglądy gwarancyjne i poznaj historię auta.

    wlasciciel drugi, facet jezdzi nim od 3 lat, w ksiazke wbijane przeglady z
    ASO, a potem z lokalnego warsztatu. Dokumentacja auta jest bardzo dobra, sa
    faktury np na wymiane rozrzadu. Auta sa pochodzenia polskiego, zaden import.

    > Co do "niehałasowania" turbiny i
    > dwumasy to albo naprawdę masz doświadczenie albo patrz wyżej.

    mam porownanie do tych samych silnikow w komisach, tam to jest masakra.
    Powiedzmy ze na sluch zrobilem pierwsza selekcje i wytypowalem auta ktorym
    warto sie przyjrzec blizej w warsztacie.

    > Jakie są objawy które sprzedający nr 1 zrzuca na pompę paliwa?

    facet twierdzi, ze po dluzszym postoju auto odpala za 2 razem dopiero, raz
    mu wymieniali ten zawor zwrotny i problem zniknal, ale teraz czasami znowu
    sie pojawia. Przy ogledzinach nic takiego nie mialo miejsca, auto chodzilo
    dobrze a sprzedajacy sam opowiedzial o problemie.

    > Jakie to przebiegi?

    w okolicach 170tys, nr 1 w sumie udokumentowany i auto na tyle mniej wiecej
    wyglada. Nr 2 tez wyglada, ale brak podkladki.

    > Skąd auta (sprawdzić czy nie pływały).

    nie plywaly, rejony nie dotkniete w tym roku przez wode.
    Dziwi mnie tylko jedna rzecz - nr 1 ma cene nieco powyzej przecietnej z
    allegro, facet odpowiada na pytania konkretnie i nie ukrywa niewygodnych
    faktow a auto sprzedaje juz dosc dlugo. I dlatego pali mi sie czerwona lampa
    z napisem "nie kupuj" :)

    dzieki za opinie!
    --
    Tomek