  • 1. Data: 2009-08-23 20:47:43
    Temat: Gdzie kupić tanio Sportstera 883 Iron?
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    Witam
    Przymierzam się do zakupu tego Sportstera 883 w wersji Iron i szukam
    jakiejś metody na tańszy zakup. Liczę na używane modele po sezonie -
    ewentulanie zakup nowego. Trochę mnie zdziwiła polityka cenowa w Polsce
    w stosunku do cen amerykańskich. Czy jest jakaś metoda na obiżenie
    kosztów zakupu? Ponoć można zakupić w USA nowkę - wyslać do Niemiec - a
    z Niemiec przywieźć do Polski i u nas zarejestrować. Cały ten myk z
    opłacalnością polega na wpisaniu niższej wartości motocykla. Z tego co
    wyczytalem w urzędzie celnym w Niemczech tego nie kwestionują - u nas
    tak. Czy są jakieś alternatywne metody?

    pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2009-08-24 00:14:57
    Temat: Re: Gdzie kupić tanio Sportstera 883 Iron?
    Od: " " <j...@g...pl>

    > Czy sa jakies alternatywne metody?

    co tam usa, niemcy i ryzykowne kombinowanie z wartoscia w papierach!
    sprawdzales ceny w Anglii i widziales ostatnio kurs funta ?
    wychodzi 27k pln do zaplacenia tam, za nowke sztuke
    a zdaje sie , ze sprzety z UK sa transportowane dosyc czesto,
    wiec nie powinno byc drogo i skomplikowanie ze sprowadzeniem
    (ale szczegolow nie znam)

    --
    pozdr
    janku

  • 3. Data: 2009-08-24 00:17:00
    Od: " " <j...@g...pl>

  • 4. Data: 2009-08-24 00:21:26
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    j...@g...pl pisze:

> [...]
    > a zdaje sie , ze sprzety z UK sa transportowane dosyc czesto,
    > wiec nie powinno byc drogo i skomplikowanie ze sprowadzeniem

    o kurde - to mnie zaskoczyles - wg naszych dystrybutorów cena nowego to
    8800 euro - co po aktualnym srednim kursie NBP daje ponad 36 tys do
    zaplacenia!!! W aktualnym kursie funta - wychodzi okolo 27 tys pln - to
    9 tys taniej:). Dzieki:)

    pozdr
    rt

  • 5. Data: 2009-08-24 00:48:48
    Od: janku <j...@g...pl>

    no wlasnie, ciekawe, czy HD rzeczywiscie jest do kupienia w UK.
    wszystkie inne kraje w Europie tez maja ceny w Euro podobne do
    polskich, tylko ci Angole jakos tak podejrzanie tanio maja...
    moze ustalili sobie z producentem ceny na sztywno w funtach
    rok temu, gdy funciak byl duzo drozszy

    --
    pozdr
    janku

  • 6. Data: 2009-08-24 00:55:43
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    janku pisze:
> [...]
    > polskich, tylko ci Angole jakos tak podejrzanie tanio maja...
    > moze ustalili sobie z producentem ceny na sztywno w funtach

    Mi to wygląda na "sztywny" kurs. Pewnie to dlatego, że cetrala HD na
    Europe jest została przeniesiona do Londynu (tak gdzieś wyczytałem).
    Sprawdziłem ceny w kilku miejscach w UK - wszędzie jest podobnie - lub
    tak samo. Jestem teraz ciekaw jakie koszty sprowadzenia do PL, bo chyba
    na kołach się jechać nie opłaca - zwłaszcza w zimie:)

    pozdr
    rt

  • 7. Data: 2009-08-24 09:44:27
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Koło tysiaka pewnie by cię wyszło, wrzuć w googla "transport
    motocykli uk" albo coś w tym stylu, zdaje się że Kuczu ma
    znajomka który się tym zajmuje więc może do niego uderz.

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 8. Data: 2009-08-24 10:01:29
    Od: Arni <a...@N...spam>

    morghul pisze:

    > Koło tysiaka pewnie by cię wyszło, wrzuć w googla "transport motocykli
    > uk" albo coś w tym stylu, zdaje się że Kuczu ma znajomka który się tym
    > zajmuje więc może do niego uderz.

    a ostatnio ktos tu nie twierdził ze za kilka stów to max? trzeba go
    tylko odnalezc i poprosic zeby zrealizował swoją teorie :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 9. Data: 2009-08-24 10:14:01
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Aug 24, 11:01 am, Arni <a...@N...spam> wrote:
    > morghul pisze:>>> tak samo. Jestem teraz ciekaw jakie koszty sprowadzenia do PL, bo

    > a ostatnio ktos tu nie twierdził ze za kilka stów to max? trzeba go
    > tylko odnalezc i poprosic zeby zrealizował swoją teorie :)

    Ja rozpoczalem tenze watek ostatni proponujac 700-800 PLN i chetnie
    sie bede tej wersji trzymal :)