    From: "Rafal T." <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Gdzie kupić tanio Sportstera 883 Iron?
    Date: Mon, 24 Aug 2009 02:55:43 +0200

    janku pisze:
    > no wlasnie, ciekawe, czy HD rzeczywiscie jest do kupienia w UK.
    > wszystkie inne kraje w Europie tez maja ceny w Euro podobne do
    > polskich, tylko ci Angole jakos tak podejrzanie tanio maja...
    > moze ustalili sobie z producentem ceny na sztywno w funtach
    > rok temu, gdy funciak byl duzo drozszy

    Mi to wygląda na "sztywny" kurs. Pewnie to dlatego, że cetrala HD na
    Europe jest została przeniesiona do Londynu (tak gdzieś wyczytałem).
    Sprawdziłem ceny w kilku miejscach w UK - wszędzie jest podobnie - lub
    tak samo. Jestem teraz ciekaw jakie koszty sprowadzenia do PL, bo chyba
    na kołach się jechać nie opłaca - zwłaszcza w zimie:)

    pozdr
    rt