  • 11. Data: 2009-08-24 10:46:14
    Temat: Re: Gdzie kupić tanio Sportstera 883 Iron?
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    f...@g...com pisze:

> [...]

    Ostatnio mi goscie przywozili moto - koszt 550 zl z Londynu...
    Tyle ze oni operuja na poludniu

    http://www.top-ogloszenia.net/Serwis-Uslugi-Transpor
    towe-Transport_aut_motocykli_Tarnow_Londyn_Tarnow-19
    -140-95407

    Polecam - dalem im kase do reki - bo gosc nie chcial wplaty na konto
    Jezdza raz w tygodniu - dogadac sie mozna :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 12. Data: 2009-08-24 11:21:39
    Od: " " <j...@g...pl>

    > a 22% vatu

    Fakt, za nowki trzeba w Polsce zaplacic VAT
    Ale czy w takim razie dealer z UK moze sprzedac moto
    bez ichniego VATu ? (bo bedzie wywozone do PL)
    Bo przeciez idea VATu jest to, ze ma byc placony tylko raz,
    przed koncowgo kupca. A my w Unii przeca...

    --
    pozdr
    janku

  • 13. Data: 2009-08-24 12:03:47
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Jeśli sprzedaje dla firmy z NIP-EU to tak, może sprzedać bez vatu
    ale i tak firma ma zapłacić go w PL, dla osób fizycznych raczej
    bez VAT nie sprzedadzą.

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 14. Data: 2009-08-24 12:05:57
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > a ostatnio ktos tu nie twierdził ze za kilka stów to max?
    > trzeba go tylko odnalezc i poprosic zeby zrealizował swoją
    > teorie :)

    Myśle że jak ktoś płaci 30 tysiaków za motocykl to dla niego
    200-300zł w jedną albo drugą stronę nie robi różnicy ;).

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 15. Data: 2009-08-24 12:22:27
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    morghul pisze:

    > Myśle że jak ktoś płaci 30 tysiaków za motocykl to dla niego 200-300zł w
    > jedną albo drugą stronę nie robi różnicy ;).
    błędny tok myślenia, ... chyba że znajdzie te 2-3 stówy na chodniku.

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 16. Data: 2009-08-24 13:37:15
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    termos pisze:
    > a 22% vatu , moze sie myle? jesli nie - to nie wyglada to juz tak rozowo

    Ale jakiego vatu? to już cena z vatem jest. Dochodzą koszta rejestracji
    w Polsce.

    rt

  • 17. Data: 2009-08-24 13:51:05
    Od: " " <j...@g...pl>

    > Ale jakiego vatu? to juz cena z vatem jest.

    Ano jest. Ale u nas dodatkowo (a co ! trza doic obywatela !) :
    "Sprowadzenie nowego motocykla (tj. takiego, którego przebieg nie przekracza
    6000 km lub od daty dopuszczenia do użytku za granicą nie upłynęło 6 miesięcy)
    aktywuje dla osób fizycznych obowiązek uiszczenia 22% podatku VAT."
    tak przynajmniej pisza o tym tutaj: http://tinyurl.com/l4f2x9 (motogen.pl)

    --
    pozdr
    janku

  • 18. Data: 2009-08-24 13:53:04
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    j...@g...pl pisze:
> [...]

    5640 funtów - tyle już koncowa kwota do zaplacenia z "ichnim" vatem.

    rt

  • 19. Data: 2009-08-24 13:58:31
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    j...@g...pl pisze:

> [...]
    > aktywuje dla osób fizycznych obowiązek uiszczenia 22% podatku VAT."

    Faktycznie - to w takim razie za jakieś 5000 funciakow kupie używanego,
    pewnie będzie trzeba "przekręcić" licznik do przodu:) Dzięki za info -
    bo na minę bym się władował. Dowiem się jeszcze czy może być
    sprowadzony na polską firmę posiadającą euronip - wtedy tylko różnica w
    stawce vatu pozostaje do zapłacenia.

    pozdr
    rt

  • 20. Data: 2009-08-24 14:38:04
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > miesięcy)
    > aktywuje dla osób fizycznych obowiązek uiszczenia 22% podatku VAT."
    czytaj ze zrozumieniem
    pzdr
    huck