  • 1. Data: 2012-09-17 09:17:32
    Temat: Gdzie kupić stalowy kątownik 15x15mm
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Witajcie,

    Znacie może miejsce gdzie kupię w detalu stalowy mały kątownik.
    Potrzebuje coś w okolicach 15x15 mm (L)
    Szukam i szukam i nie mogę znaleźć. Jak jest to alu :-(

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 2. Data: 2012-09-17 16:58:31
    Temat: Re: Gdzie kupić stalowy kątownik 15x15mm
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Ukaniu wrote:
    > Witajcie,
    >
    > Znacie może miejsce gdzie kupię w detalu stalowy mały kątownik.
    > Potrzebuje coś w okolicach 15x15 mm (L)
    > Szukam i szukam i nie mogę znaleźć. Jak jest to alu :-(

    na wojska polskiego u paszteta pytałeś ?

    jeffrey

  • 3. Data: 2012-09-17 17:01:04
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Potrzebuje coś w okolicach 15x15 mm (L)

    Jesli te okolice moga byc o 30% wieksze, to tu:
    http://www.madex.waw.pl/kontakt
    maja 20x20
    A do czego Ci to? Bo nie jest to stal supertwarda, nie znam sie na
    klasyfikacji stali, ale do ogrodzenia, jakies prostej konstrukcji, to
    OK, ale na prowadnice do czegokolwiek to sie nie nadaje.

    > Szukam i szukam i nie mogę znaleźć. Jak jest to alu :-(

    Moze mosiadz by sie nadawal?
    A jak tam Metrahit, zapowiadales sie na randke z moim Zeroplusem...

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2012-09-17 17:03:00
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Monday, 17 September 2012 08:18:23 UTC+1, Ukaniu wrote:
    > Witajcie,
    >

    > Znacie może miejsce gdzie kupię w detalu stalowy mały kątownik.
    >
    > Potrzebuje coś w okolicach 15x15 mm (L)
    >
    > Szukam i szukam i nie mogę znaleźć. Jak jest to alu :-(

    Na Łużyckiej w Metalzbycie, jest w katalogu: KĄTOWNIK 15X15X3.0 S235JR
    Konrad

  • 5. Data: 2012-09-18 08:09:40
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > klasyfikacji stali, ale do ogrodzenia, jakies prostej konstrukcji, to OK,
    > ale na prowadnice do czegokolwiek to sie nie nadaje.

    Zainspirowała mnie pewna obudowa ze starego polskiego miernika do
    dokończenia obudowy mojego wzmacniacza m.cz. Taki sobie lampiaczek większej
    mocy na EL34.
    (Wcześniej zrobiłem sobie malutki do pracowni.
    http://www.trioda.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=1523
    7
    Ja lubię "aparato-pomiarowy" wystrój obudowy. )
    Chcę ją przerobić a ona jest wykonana z giętych kątowników stalowych ~15x15.
    Kiedyś odłożyłem sobie spawane ramy z jakichś bebechów z Odry właśnie w tym
    celu, niestety w pomroce dziejów znikły.

    > A jak tam Metrahit, zapowiadales sie na randke z moim Zeroplusem...

    Odezwę się jak tylko wypchnę kilka palących spraw. Nie odpuszczę go.
    Potrzeba mi tylko wolnego czasu w chwili kiedy jeszcze mam siłę pomyśleć nad
    czymś więcej niż nowa dziura w ścianie .

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 6. Data: 2012-09-19 15:45:12
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Na Łużyckiej w Metalzbycie, jest w katalogu: KĄTOWNIK 15X15X3.0 S235JR

    Obdryndoliłem całą Polskę i nie ma - są tylko wpisy w bazy danych.
    Przyjdzie wyciąć paski 30 i powyginać :-/

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 7. Data: 2012-09-19 16:26:05
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Wednesday, 19 September 2012 14:45:14 UTC+1, Ukaniu wrote:
    > Przyjdzie wyciąć paski 30 i powyginać :-/

    W kwestii formalnej, trochę mniej niż 30.

  • 8. Data: 2012-09-19 18:35:34
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Konrad Anikiel"
    > Przyjdzie wyciąć paski 30 i powyginać :-/

    W kwestii formalnej, trochę mniej niż 30.

    A nie więcej? Jak ostatnio kupowałem blachę, z której mieli mi giąć ceowniki
    to ostrzegali abym nie kupował na styk.

    Robert

  • 9. Data: 2012-09-19 18:56:22
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Obdryndoliłem całą Polskę i nie ma - są tylko wpisy w bazy danych.
    > Przyjdzie wyciąć paski 30 i powyginać :-/

    A cozes sie uparl na ta stal? Wez Al, jak chcesz koniecznie zeby
    "wygladalo", to mozesz pomalowac czyms rdzawym;-)
    Tak przygladam sie zdjeciom, ktore podlinkowales i przysiaglbym, ze
    slupki i katowniki to Al, taki grubawy szlif na nich.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2012-09-19 20:00:37
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Wednesday, 19 September 2012 17:34:42 UTC+1, Robert Wańkowski wrote:
    > Użytkownik "Konrad Anikiel"

    > W kwestii formalnej, trochę mniej niż 30.
    >

    > A nie więcej?

    Mniej.