  • Data: 2018-06-29 17:42:11
    Temat: Re: Gdzie kupić akumulatorek ZH350735 / ahb390836
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-28 o 23:31, JaNus pisze:

    > A może rozważ kupienie nowej, całej słuchawki? Chińską tandetę da się
    > strawić, bo gdy padnie, to kupisz nówkę znów za grosze.  :)

    Może i ... racja, choć nie tylko o jakość chodzi. Gdy 3 lata temu
    kupowałem Jabrę, to nie było żadnego wyboru słuchawek bezprzewodowych a
    obecnie widzę, że jest ich trochę. Być może uda mi się dopasować coś.
    Kłopot w tym, że tanie słuchawki (jak googluję) zwykle nie są
    przeznaczone do sportu gdy pot się leje. Łatwo wypadają z ucha w takich
    okolicznościach. Jabra ma tą przewagę, że posiada w zestawie mnóstwo
    nienasiąkających potem wkładek do ucha i dzięki temu daje się dopasować
    do anatomii każdego użytkownika (chyba).

    > No ale jeśli *musi* być Jabra, to pewnie chińszczyzny nie trawisz. Acz
    > przecież jakość dźwięku tak bardzo nie odbiega od tych z wyższych półek.

    Jabra sport to 750...1100zł :-( W słuchawkach dousznych ciężko jest
    spieprzyć jakość brzmienia więc pewnie byle chińszczyzna sprawdzi się.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek