  • 21. Data: 2014-02-25 16:07:43
    Temat: Re: Gdzie jest operator?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 22.02.2014 16:56, k...@g...com pisze:

    > Czy wysłałeś zapytanie do GITD czy robią dwa zdjęcia?

    Robią jedno, ze względu na oszczędność dysków i transferu danych. TO
    oficjalna odpowiedź.

    --
    anacron
    aba/

  • 22. Data: 2014-02-25 16:08:34
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 25.02.2014 15:46, J.F pisze:
    > A operator nie moze obslugiwac zdalnie, z Warszawy ?

    Nie, bo musi widzieć sytuację na drodze, także to czego w kadrze nie
    widać. Zerknij na rysunek z instrukcji, który pokazałem.

    --
    anacron
    aba/

  • 23. Data: 2014-02-27 18:36:56
    Od: <8...@1...183656.invalid> (Tom N)

    anacron w

    > Nie, bo musi widzieć sytuację na drodze, także to czego w kadrze nie
    > widać. Zerknij na rysunek z instrukcji, który pokazałem.

    Ty to masz nierówno...

    "Do fotoradaru podłączony jest Access Point (punkt dostępowy), a sterowanie
    odbywa się z laptopa z zainstalowanym programem Ultra VNC Viewer"

    <http://www.dompokus.pl/fotoradary/Fotorapid_CM.pdf>

    --
    'Tom N'

  • 24. Data: 2014-02-27 19:30:29
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.02.2014 18:36, (Tom N) pisze:
    > anacron w

    > Ty to masz nierówno...
    >
    > "Do fotoradaru podłączony jest Access Point (punkt dostępowy), a sterowanie
    > odbywa się z laptopa z zainstalowanym programem Ultra VNC Viewer"

    I jak się to ma do sytuacji z rysunku, kiedy w kadrze nie widać drugiego
    pojazdu? Rozbawiłeś mnie.

    --
    anacron
    aba/

  • 25. Data: 2014-02-27 19:44:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-27, <8...@1...183656.invalid> (Tom N) <8...@1...183656.invalid>
    wrote:

> [...]
    >
    > "Do fotoradaru podłączony jest Access Point (punkt dostępowy), a sterowanie
    > odbywa się z laptopa z zainstalowanym programem Ultra VNC Viewer"

    No i? W jaki sposob operator przez VNC (a mowa jest o WiFi lokalnie jak operator
    siedzi w cieplutkim samochodzie a FR zarabia) mialby obserwowac sytuacje na
    drodze?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2014-02-28 06:48:02
    Od: <3...@...064803.invalid> (Tom N)

    AZ w

> [...]
    > siedzi w cieplutkim samochodzie a FR zarabia) mialby obserwowac sytuacje na

    Czy ja pisałem, że przez VNC ma obserwować? W samochodzie nie ma szyb, czy
    jak?

    Ja tylko odniosłem sie do bajki motyla " Obudowy masztu nie da się podnieść
    do pozycji roboczej, gdy otwarta, a gdy zamknięta nie ma jak wyprowadzić
    przewodów do laptopa."

    --
    'Tom N'

  • 27. Data: 2014-02-28 09:23:42
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 28.02.2014 06:48, (Tom N) pisze:

    > Ja tylko odniosłem sie do bajki motyla " Obudowy masztu nie da się podnieść
    > do pozycji roboczej, gdy otwarta, a gdy zamknięta nie ma jak wyprowadzić
    > przewodów do laptopa."

    To jeszcze rozróżnij Fotorapida stojącego na trójnogu i fotorapida
    zamkniętego w metalowej puszce. Włóż swój router wifi do takiej puszki i
    połącz się z nim. :) Oczywiście wiesz, że te z masztów od GITD łączą się
    z centralą GSM... jakbyś dalej chciał pieprzyć.

    --
    anacron
    aba/

  • 28. Data: 2014-02-28 09:42:46
    Od: <4...@6...094246.invalid> (Tom N)

    anacron w

> [...]
    > połącz się z nim. :) Oczywiście wiesz, że te z masztów od GITD łączą się
    > z centralą GSM... jakbyś dalej chciał pieprzyć.

    Póki co to ty pieprzysz, że do fotoradaru na słupie to kabelkiem...

    --
    'Tom N'

  • 29. Data: 2014-02-28 09:47:53
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 28.02.2014 09:42, (Tom N) pisze:
    > anacron w

    > Póki co to ty pieprzysz, że do fotoradaru na słupie to kabelkiem...

    Przez Wifi się do niego nie podłączysz, jak zamknięta obudowa, przewodu
    nie wyprowadzisz, a po GSM na VNC to sobie można... Tak pieprzę masz
    rację ;)

    --
    anacron
    aba/

  • 30. Data: 2014-02-28 21:27:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 28 Feb 2014, 3...@...064803.invalid wrote:

    > AZ w

    > Czy ja pisałem, że przez VNC ma obserwować? W samochodzie nie ma szyb, czy
    > jak?

    Punkt obserwacji jest inny, mimo że "na rozum widać to samo".
    Jak chcesz rzucić okiem na ów "prawny punkt obserwacji", to coś powinno
    dać się znaleźć w modelarstwie lotniczym, przy okazji różnicy między
    modelem sterowanym zdalnie (obserwator na ziemi) i modelem z obserwacją
    zdalną (kamera w modelu, obserwator nadal na ziemi).
    Skoro z przepisu (instrukcja wskazana wymogami rozporządzenia sprowadza
    się do spełnienia przepisu) wynika "obecność przy fotoradarze", to
    tam ma być obserwator, a nie 50m dalej.
    Dura lex, sed lex.

    pzdr, Gotfryd