    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Gdzie dostac taka wtyczke ?
    Date: Wed, 20 Jun 2012 19:12:19 +0000 (UTC)

    Fantom napisał:

> [...]
    ale.jpg

    > To jest jakis taki "standard" :
    > http://en.wikipedia.org/wiki/DC_connector
    >
    > Gdzie to kupic ??
    > Moze byc nawet jakis zasilacz, ktory na koncu ma takie gniazdo na kablu.
    > Byle nie byl za drogi, bo glupio kupowac gniazdo za 100 zl :(

    W tym standardzie zawsze widywałem męskie wtyczki i żeńskie gniazda
    -- tak mam w zewnętrznych dyskach LACIE i skanerze HP scanjet 5400c.
    Guglanie w kierunku złącz "kycon" potwierdza regułę -- można kupić
    i wtyczki, i gniazda, ale tylko w wyżej wymienionym układzie. Żeńska
    wtyczka wygląda mi na coś mocno nietypowego -- może trzeba będzie
    przerabiać gniazdo na wtyczkę (ale ono też tanie nie jest, za 100 zł
    może uda się kupić ze trzy sztuki).

    Jarek

    PS
    Dzięki za to pytanie. Ktoś mi zgubił zasilacz do skanera, a teraz
    skojarzyłem, że w dyskach mam to samo złącze. Podłączyłem -- i działa.