  • 1. Data: 2012-06-20 19:42:45
    Temat: Gdzie dostac taka wtyczke ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    No szukam i szukam :(
    Gdzie mozna kupic takie cos ?
    Czyli wtyczka zenska, typu mini-din na grube piny

    http://www.digitalpowerproducts.com/cords/4pinDINfem
    ale.jpg

    Fantom

  • 2. Data: 2012-06-20 19:57:45
    Temat: Re: Gdzie dostac taka wtyczke ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > No szukam i szukam :(
    > Gdzie mozna kupic takie cos ? Czyli wtyczka zenska, typu mini-din na grube
> [...]

    To jest jakis taki "standard" :
    http://en.wikipedia.org/wiki/DC_connector

    Gdzie to kupic ??
    Moze byc nawet jakis zasilacz, ktory na koncu ma takie gniazdo na kablu.
    Byle nie byl za drogi, bo glupio kupowac gniazdo za 100 zl :(

    Fantom

  • 3. Data: 2012-06-20 21:12:19
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Fantom napisał:

> [...]
    > Moze byc nawet jakis zasilacz, ktory na koncu ma takie gniazdo na kablu.
    > Byle nie byl za drogi, bo glupio kupowac gniazdo za 100 zl :(

    W tym standardzie zawsze widywałem męskie wtyczki i żeńskie gniazda
    -- tak mam w zewnętrznych dyskach LACIE i skanerze HP scanjet 5400c.
    Guglanie w kierunku złącz "kycon" potwierdza regułę -- można kupić
    i wtyczki, i gniazda, ale tylko w wyżej wymienionym układzie. Żeńska
    wtyczka wygląda mi na coś mocno nietypowego -- może trzeba będzie
    przerabiać gniazdo na wtyczkę (ale ono też tanie nie jest, za 100 zł
    może uda się kupić ze trzy sztuki).

    Jarek

    PS
    Dzięki za to pytanie. Ktoś mi zgubił zasilacz do skanera, a teraz
    skojarzyłem, że w dyskach mam to samo złącze. Podłączyłem -- i działa.

  • 4. Data: 2012-06-21 19:18:07
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

> [...]

    > wtyczka wygląda mi na coś mocno nietypowego -- może trzeba będzie
    > przerabiać gniazdo na wtyczkę (ale ono też tanie nie jest, za 100 zł

    Jak widac na zdjeciu, jest cos takiego na kabel. I takie cos mialem
    oryginalnie - ale zaginal kabelek :(

    Fantom

  • 5. Data: 2012-06-21 20:48:52
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-06-20 19:42, Fantom pisze:
    > No szukam i szukam :(
    > Gdzie mozna kupic takie cos ? Czyli wtyczka
> [...]

    Może tu coś znajdziesz:
    http://cablesandconnectors.com/26500-26.HTM

    Konkretnie ten:
    http://cablesandconnectors.com/PIX/phiema3.jpg