  • Data: 2009-07-12 15:59:54
    Temat: Re: [Gdzie] Długi pasek do lustrzanki
    Od: Jan Szkudliński <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam 'Adak' Kępiński pisze:

    > LowePro... nie pamietam co, ale ma taki sprytny pojemnik na dwa Ceefy.
    > Najczesciej nosze aparat albo na ramieniu (nisko) albo na plecach przez
    > ramie :-)

    Widziałem oferty Lowepro, ale paski wydają się niewiele dłuższe od
    firmowego - zwykle mają ok. 105-110 cm. Ja niestety mam 192 cm wzrostu,
    i przewieszanie aparatu na plecy na pasku o takiej długości może być
    nieco kłopotliwe.

    Spróbuję chyba z tymi Matin, o tym droższym piszą, że może sięgać nawet
    150 cm. powinno starczyć.

    Pozdrowienia

    JSz