eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGaz prince sie nie włącza.Re: Gaz prince sie nie włącza.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gaz prince sie nie włącza.
    Date: Sun, 29 Jan 2017 21:08:03 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 50
    Message-ID: <o6li34$u68$1@gioia.aioe.org>
    References: <o6dehi$q15$1@gioia.aioe.org>
    <1mge072zt28li$.mc1a6dbkx77o.dlg@40tude.net>
    <o6doq0$1d8d$1@gioia.aioe.org>
    <prd87mj7xtx5$.6702wekbl40w.dlg@40tude.net> <o6g0sj$uh0$1@gioia.aioe.org>
    <1kc6xmeip6wzb$.184fv630vthif$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: epvjjRXL9jZveOeOHktN1g.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.7.0
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    X-Antivirus: avast! (VPS 170129-1, 2017-01-29), Outbound message
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2598381
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-01-28 o 02:35, Tomasz Pyra pisze:

    > Reduktor jest ogrzewany cieczą chłodzącą silnik - jest wpięty w mały obwód
    > chłodzenia.
    > Jeśli tam masz coś nie tak z wężami, to reduktor może stygnąć za bardzo.
    > Jego temperaturę można odczytać przez gazowe złącze diagnostyczne.

    Tak masz rację, znalazłem pdf-a z instalacją i tam widać jak jest to
    podłączone i faktycznie mam z dołu węże ledwo widoczne :)

    >
    >> zauważyłem że do filtra suchego za reduktorem idzie cieńszy wężyk gdzieś
    >> w okolice kolektora dolotowego ale gęsto tam i trudno wyczaić gdzie
    >> dokładnie, może on mieć związek z grzaniem?
    >
    > Raczej nie - pewnie to odgałęzienie do czujnika ciśnienia gazu.
    Okazuje się że jest to wyjście z zaworu nadmiaru ciśnienia, jak jest za
    duże to idzie tym do kolektora.


    >
    >> Co ciekawe dzisiaj było -8 i załapał za 1 razem, potem jak wracałem i
    >> było 0 to dopiero za drugim razem przełączył się na gaz, ciekawostka.
    >> Wczoraj nie chciał ani razu się przełączyć, zastanawiająca ta logika.
    >> Tak się jeszcze zastanawiam czy kable zapłonowe i świece nie mają
    >> wpływu, bo czasami jak jest ciepły to mam problem z zapłonem, tulejki z
    >> kabli mam trochę luzne na świecach, probowałem je zacisnąć ale wtedy
    >> zdejmując kapturek z świecy wyrwałem zacisk z kabla :( musiałem wrócić
    >> do starego luzu.
    >
    > Teoretycznie może, ale nie stawiałbym na to - mogłoby szarpać, ale raczej
    > nie przełączałby się na benzynę.
    > Jednak mimo wszystko powinieneś najpierw naprawić całą resztę samochodu nim
    > zajmiesz się gazowo specyficznymi problemami.
    Poprawiłem świece i kable i bez zmian, silnik na benzynie chodzi równo.
    Dlatego wpierw kupię manometr i zobaczę jakie mam ciśnienie po
    reduktorze, podejrzenie jest że może być za wysokie, dlatego na luzie
    nie chce się przełączyć ale jak silnik ciągnie to przełączy się, teraz
    się dopiero kapnąłem dlaczego tak mnie ten komputer w konia robi,
    (doczytałem to na forum gazowym)
    docelowo czyszczenie lub naprawa reduktora, jak nie pomoże to kupię
    interfejs i popatrzę w komputer co pokaże, zresztą do regulacji i tak
    potrzebny.
    Dzięki za rady.


    --
    Pozdr

    Janusz_k

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: