  • 11. Data: 2010-07-15 05:32:59
    Temat: Re: Gateway FPD2185W - pivot
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Zyga pisze:

    > Takie jak ....?

    Np. regulacja jasności, kontrastu

    > Nie mam. A powinienem?
    >
    > Ja tak mam (ale używam 2485) i u mnie auto
    >
    > Ale bez usb też Ci przecież zadziała. No chyba że się mylę.

    Sprawdzę w domu, ale podejrzewam, że VGA/DVI jest w stanie wysłać wysłać
    dane w kierunku monitor -> komputer.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2010-07-15 22:31:08
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Zyga wrote:

    > Takie jak ....?

    To dziala tylko przez dvi. Prze vga nie.

    Tmek

  • 13. Data: 2010-07-16 12:12:12
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2010-07-16 00:31, Tmek pisze:

    > To dziala tylko przez dvi. Prze vga nie.

    ja mam przez dvi. i nie działa. zobaczę jak z usb, ale nadziei sobie nie
    robię.

  • 14. Data: 2010-07-16 12:50:57
    Od: "Lato" <n...@w...pl>

    > ja mam przez dvi. i nie działa. zobaczę jak z usb, ale nadziei sobie nie
    > robię.

    pytali już ale powtórzę: czy sterowanie jasnością kontrastem przez eztune
    działa?

  • 15. Data: 2010-07-16 23:52:14
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    On 16 Lip, 14:50, "Lato" <n...@w...pl> wrote:

    > pytali już ale powtórzę: czy sterowanie jasnością kontrastem przez eztune
    > działa?

    tak

    pzdr
    Zyga