  • Data: 2011-02-27 13:19:31
    Temat: Re: Garaże podziemne i LPG
    Od: gacek <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-02-27 12:30, J.F. wrote:

    > O, jest winny to paragraf sie znajdzie. Spowodowanie ryzyka zagrozenia
    > katastrofa, to chyba z kilka lat.

    I taka interpretacja bardziej do mnie mówi. Aczkolwiek jakiś prawomocny
    wyrok byłby jeszcze bardziej przekonujący.

    > Musialbys bys raczej wykazac ze "stosowac" nie oznacza "wjezdzac
    > samochodem" .. no i dyskretnie usunac stosowny znak zakazu.

    No ok, ale w tej chwili jest mnóstwo parkingów podziemnych bez zakazu ze
    strony właściciela (czy też może - bez znaku zakazu wjazdu). Problem
    polega na tym, że przy skali upowszechnienia LPG w Polsce gdyby
    parkowanie faktycznie było takie niebezpieczne to co chwila coś by
    wybuchało, a rząd by przy poparciu społecznym wpisał zakaz do pord.
    A tak? Po co wkurzać elektorat...

    > Po czym sasiedzi ci samochod spala, jak sie dowiedza ze w razie
    > wybuchu odszkodowania nie dostana.

    mhm. i pewnie w tej hali spalą?

    Owszem, może się zdażyć, że zupełnie nie ma z czego ściągnąć, ale
    dlaczego niby nie mieliby dostać?

    gacek