  • Data: 2011-03-01 08:09:46
    Temat: Re: Garaże podziemne i LPG
    Od: "kml" <f...@g...lp> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " e^x/dx" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:ikgval$j3f$1@inews.gazeta.pl...
    > Sorki za ortografię. Dopiero teraz po przeczytaniu zauważyłem :-).
    > Chyba już zmęczony jestem, bo potraktowałem z buta te partykuły.
    >
    > Aha, jedno pytanie. Które kraje w Europie mają nakaz widocznego oznaczania
    > pojazdów zasilanych gazem?

    Tak poza tematem to wydaje mi się, że PL ten zakaz jest wyjatkowo słuszny bo
    z przeciętnego samochduz z LPG po prostu śmierdzi gazem :/ Tak, wiem że to
    jest krzywdzące ugoólnienie ale takie jest moje odczucie. Znajomi mają lpg i
    jest ok, ale przeciętny gazowiec to jest koszmar jakis ;/

    --
    pozdrawiam
    kml