  • Data: 2011-02-27 14:13:10
    Temat: Re: Garaże podziemne i LPG
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.02.2011 19:02, Adam 'Adak' Kępiński pisze:

    > Planuje zakupić jedno jeździdło które jest bardzo popularne właśnie z
    > LPG (i to by mi nawet pasowało), ale czy zgodnie z prawem zaparkuję go w
    > podziemiach?
    > Chodzi o blok mieszkalny (nie, regulaminu obecnie nie ma - dlatego pytam
    > jak to ogólnie wygląda u Was).

    Zarządca budynku musi przy wjeździe do takiego garażu umieścić
    informację, czy garaż jest dopuszczony czy też nie jest dopuszczony do
    parkowania pojazdów zasilanych LPG (garaż podziemny nie może nie
    zawierać żadnej informacji na ten temat - musy być wyraźne dopuszczenie
    lub wyraźny zakaz).

    Patrz: rozporządzenie w sprawie ochrony p-poż budynków.