  • 1. Data: 2012-01-24 22:55:36
    Temat: Galeria flash - pobranie grafik
    Od: "cac" <c...@p...onet.pl>

    Witam!

    Są w sieci galerie typu Simpleviewer, Autoviewer itp (flashowe) - jak pobrać
    z nich zdjęcia? czy są jakieś narzędzia do grzebania w trakcie ładowania
    *.swf-ów tak, aby wydobyć z nich zdjęcia?

  • 2. Data: 2012-01-24 23:38:09
    Temat: Re: Galeria flash - pobranie grafik
    Od: vivi <v...@g...pl>

    On 1/24/2012 3:55 PM, cac wrote:
> [...]
    > pobrać z nich zdjęcia? czy są jakieś narzędzia do grzebania w trakcie
    > ładowania *.swf-ów tak, aby wydobyć z nich zdjęcia?

    jest, firefox i downloadhelper

  • 3. Data: 2012-01-25 07:57:09
    Od: "cac" <c...@p...onet.pl>

    nie bardzo wiem jak to narzedzie działa :(
    upewnię się tylko - chodzi o
    https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/video-do
    wnloadhelper/ ?

  • 4. Data: 2012-01-25 17:45:06
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > Są w sieci galerie typu Simpleviewer, Autoviewer itp (flashowe) - jak
    > pobrać z nich zdjęcia? czy są jakieś narzędzia do grzebania w trakcie
    > ładowania *.swf-ów tak, aby wydobyć z nich zdjęcia?

    Wyłączasz flasha i pobierasz.
    Możesz też podejrzeć adres plików w kodzie strony.

  • 5. Data: 2012-01-25 22:11:29
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik cac napisał:

> [...]
    > pobrać z nich zdjęcia? czy są jakieś narzędzia do grzebania w trakcie
    > ładowania *.swf-ów tak, aby wydobyć z nich zdjęcia?

    Różnie to bywa ale otwórz taką galerię pod Internet Explorerem,
    przeklikaj interesujące obrazki. Następnie znajdź na dysku systemowym
    katalog o nazwie "Temporary Internet Files". Otwórz go przez "mój
    komputer", nie pod managerem plików typu free commander, czy innymi ale
    właśnie pod "moim komputerem". Tam jest o wiele prostsza struktura, bez
    podziału na podkatalogi. W zależności od konstrukcji strony właśnie tam
    trafiają zdjęcia, które przeglądasz ale nie możesz ich zapisać. Będą
    obok sieie miniatury i duże zdjęcia. Warto przed otwarciem galerii
    wyczyścić pliki tymczasowe, żeby za dużo nie szukać. Filmy z YouTube
    również tam są, tylko trzeba zmienić rozszerzenie na flv lub MP4.
    Nie twierdzę, że wszystkie flashowe galerie tak działają ale
    wystarczajaco wiele razy udało mi się tam znaleźć pozostałości, żebym
    nie próbował najprostszego sposobu. Potem pozostają już tylko
    specjalizowane downloadery.
    Maciek

  • 6. Data: 2012-01-26 01:56:46
    Od: vivi <v...@g...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=gpUPwSKHiEU

  • 7. Data: 2012-01-27 13:56:22
    Od: Adameck <a...@o...pl>

    On 24 Sty, 23:55, "cac" <c...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > z nich zdjęcia? czy są jakieś narzędzia do grzebania w trakcie ładowania
    > *.swf-ów tak, aby wydobyć z nich zdjęcia?

    Sprobuj konsoli WWW (np.w Firefox). W czasie przegladania grafik
    wyswietla Ci sie w oknie konsoli adres pobieranego zdjecia. Kopiujesz
    go, wklejasz w nowej karcie i masz plik. Troche to na piechote ale
    pomaga gdy downloadery "nie widza" tego co chcesz...

    Adameck