  • 151. Data: 2019-05-28 01:50:23
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 00:35, LordBluzg(R) pisze:
    > No i?

    No i to, że ty piszesz takie pierdolety, że za każdym razem, kiedy się
    je czyta, jakieś Xiaomi wybucha gdzieś na świecie. Wyłapałbyś takiego
    konkretnego kontrolnego to byś się ogarnął i zaczął używać źródeł, jeśli
    piszesz, że coś muli bo ja wkleiłem wiele razy porównania szybkości
    działania.

    > I co? po wymianie baterii iPhone samoistnie odzyskuje sprawność 100%?
    > BREDZISZ :>

    Po prostu wymieniasz baterię kretynie i wyłączasz funkcję jej
    optymalizacji (robisz to zresztą od wyjęcia z pudełka), ale rozumiem, że
    to dla ciebie za trudne bo trzeba wejść do menu. To już dla takiego
    pasożyta jak ty, jest zbyt skomplikowane? Owszem, iPhone ma zawsze
    sprawność praktycznie stuprocentową.

    https://www.youtube.com/watch?v=yqPXmwUiWWc

    Zobacz jak iPhone XS Max zaorał urządzenie, które ma 10 GB RAM, czyli
    nieporównywalnie więcej niż iPhone.

    Rzeczywiście, zamula w ciul. Jaki z ciebie jest łeb to szkoda tego
    komentować.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 152. Data: 2019-05-28 07:29:38
    Od: z <...@...pl>

    Dzięki Lordzie.
    Może znajdę chwilę...

    Ja takie rzeczy już robiłem i z S2 i z tabletami. Może przynosiło to
    jakieś efekty a może to tylko wrażenie po tabletce placebo.
    Mam taki tablet della który nadaje się tylko do słuchania radia.
    Po takim sprzątaniu i nie aktualizowaniu myślałem że jest lepiej.
    Ale nie było. Resetów było już kilka i po każdym testowałem inną taktykę
    aktualizacji. Może gdyby to robić co tydzień. Taki reset do ustawień
    fabrycznych.
    W moim przypadku ewidentnie coś się wydarzyło w marcu po aktualizacjach
    systemu. Ale nie po to kupowałem flagowca żeby się tym teraz zajmować

    Może jednak znajdę chwilę i podejdę do tego "flagowca" indywidualnie i z
    uczuciem. ;-)

  • 153. Data: 2019-05-28 08:20:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-28 o 00:17, Filip454 pisze:

    > Xiaomi, zaraz chyba zwymiotuję. Enjoy większe szpiegowanie niż Apple,
    > Microsoft i Google razem wzięte...

    Argument na Twoim poziomie.
    Masz smartfona?

  • 154. Data: 2019-05-28 11:24:44
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-05-28 00:17, Filip454 wrote:
    > "*KWIIIIIII* tylko ten zły Apple jest taki zły bo mnie nie stać na
    > iPhone'a. Mogliby mi zasponsorować, albo nie, najlepiej niech dadzą
    > jeszcze do tego dożywotnią gwarancję, z wymianą każdej części.
    > *KWIIIIII* *CHRUM*"

    Słabe...

    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 155. Data: 2019-05-28 11:33:42
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-28 o 00:28, Filip454 pisze:
    > Tę funkcję da się wyłączyć.

    Jak użytkownicy zrobili larum i firma się przyznała do parszywej
    zagrywki to da się wyłączyć ale 99% gospodyń w USA jest dalej OSZUKIWANA
    z jakiego powodu system zwalnia. Jak ja mam mieć zaufanie do takiej firmy?

  • 156. Data: 2019-05-28 11:35:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-28 o 00:35, Filip454 pisze:
    > [potrzebne źródło]

    Więcej czytaj a mniej pisz.
    Podpowiem sąsiedni wątek ;-)

  • 157. Data: 2019-05-28 11:44:06
    Od: z <...@...pl>

    Nawet nie przeczytałeś tego wątku a wymiotujesz zarzutami.
    90% niesłusznymi. A te 10% Twojej twórczości to zacietrzewienie i
    głuchota na argumenty ludzi którzy jednaj ajfony używają.

  • 158. Data: 2019-05-28 11:46:16
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-28 o 00:39, Filip454 pisze:

    > To rzeczywiście się narobisz fest, klikając jeden przycisk, przechodząc
    > do menu w 10 sekund.
    >
    > To jest tak idiotyczny argument, że brak mi słów. A wiesz ile funkcji ma
    > domyślnie włączonych Android? Nawet sobie z tego nie zdajesz sprawy.
    > Włącznie z funkcjami szpiegującymi od Google, aplikacjami szpiegującymi
    > i innymi bzdetami, które użytkownikowi też nie są potrzebne, a Google
    > bez roota NIE UMOŻLIWIA ICH ODINSTALOWANIA. W iOS możesz usunąć
    > wszystkie aplikacje, za wyjątkiem podstawowych typu Zdjęcia.

    Uważaj bo Ci żyłka pęknie :-)

    Celowe spowalnianie wydajności systemu w celu ukrycia wad
    konstrukcyjnych grozi kryminałem ;-)

  • 159. Data: 2019-05-28 11:51:10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-27 o 22:44, Animka pisze:

    > Niesprawna bateria wybuchnie? To nonsens.
    > Były takie partie tych telefonów, które wybuchały, ale je wycofali.

    W sąsiednim wątku jest opisane/wyświetlone jak wybucha ajfon na desce
    samochodowej.
    Okazało się że to była nie oryginalna może niesprawna, może katowana
    przez system utrzymywana ponad siłę swoich możliwości bateria i firma
    aple opiera na takich sytuacjach swoje starania o ZAKAZ nie
    autoryzowanego wymienienia baterii gdyż jest to groźne dla zycia i
    zdrowia użytkowników.
    Takie rzeczy tylko w serwisie Aple za stosowną opłatą ;-)

    I tu ja ich rozumiem choć całościowo POTĘPIAM ;-)

  • 160. Data: 2019-05-28 14:22:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Filip454" <f...@g...com> wrote in message

    > A wiesz w ogóle jaki proces podlinkowałeś, czy nie bardzo?
    > Proces odnowy potrzaskanego ekranu, a nie jego wymiany
    > i w dodatku nie ma to żadnego związku z wymianą baterii?

    Żółć nienawiści zalała mu oczy i nie widział co linkuje :-)