  • 161. Data: 2019-05-28 14:27:22
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-28 o 14:22, Pszemol pisze:

    > Żółć nienawiści zalała mu oczy i nie widział co linkuje :-)

    ...a Ty już powołałeś do życia magicznym pstryczkiem w menu, swoją starą
    cegłę, jak radzi Filipek? Czy jakoś ominęła Cię ta funkcja dodania
    pstryczka do menu, gdzie Apple nagle wymyśliło sobie jak Thanos że
    jednym pstryknięciem uwali 50% cegieł na rynku, bo ma wszystkie kamienie
    mocy i decyduje za innych?
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 162. Data: 2019-05-28 14:29:18
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-28 o 01:41, Filip454 pisze:

    > A wiesz w ogóle jaki proces podlinkowałeś,

    Śpiący byłem i zły link wkleiłem. Jest dostępne na YT do obejrzenia,
    szczególnie starsze modele...WSZYSTKIE jak prosto i ładnie wymienia się
    tam baterię, sam miód, bez wyjątków :>

  • 163. Data: 2019-05-28 15:12:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    GB-Factory-Unlocked-Smartphone-Grey-Pink-Gold-Silver
    /323500415419?hash=item4b522099bb%3Am%3Am9HRSSQG9mOh
    3d2YrkPkLRQ&LH_ItemCondition=1000
    > Does not ship to Poland.
    >To był tylko przykład. Znajdź sobie takiego sprzedawcę co wysyła.

    >Co to znaczy "w miarę pełnowartościowa oferta"?
    >Czy kupno nówki rocznika 2018 mazdy w maju 2019 to jest
    >pełnowartościowa oferta czy trzeba sobie zdawać sprawę
    >że to stary model i dobrze działał nie będzie??

    Mazda nie komputer, nie bylo tak szalonego postepu :-)
    Szalony postep i w telefonach przyhamowal ostatnio .

    >iPhone SE działa ok.
    >Kupujesz sprzęt klasy iPhone 6S z tym samym chipsetem A9.

    >Co to znaczy "wymienna"?

    Daje sie wymienic ?

    >Tyle za ile znajdziesz sprzedawcę na eBayu.

    Tylko zeby sie nie okazalo, ze wtedy juz nie jest 500zl, ani 1000, ani
    nawet 1500...

    >Nie ma.
    >Żaden znany mi iPhone nie oferuje rozbudowy pamięci masowej.
    >Łatwo jednak pozbyć się np. fotek, które zwykle zajmują najwięcej
    >miejsca, ładując je wszystkie w darmową chmurę Google Photos.

    Z Androida moze nawet latwiej, a swiadomi uzytkownicy chca miec duza
    pamiec wewnetrzna i karte :-)

    J.

  • 164. Data: 2019-05-28 18:14:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Bo ich nie punktujesz pod względem możliwości/mnogości wyboru. Mają TYLKO
    > jedną opcję i jej bronią jak na userów iPhone przystało:) Nie dysponują
    > elastycznością bo są zwiazani kajdankami z JEDYNYM wyrobem, który próbuje
    > zadowolić wszystkich, pomijając tych co nie mają 500+ na nowego ajpla co 3
    > lata.
    >
    > To ograniczenie, które odgórnie załatwia im producent odgórnie, procentuje
    > tym, że sami stają się ograniczani i ograniczeni...i im się to podoba :]
    > Przy okazji, to samo jest w rządzie ale 45% się z tego cieszy ostatnio :)

    Powiedz mi, jak trzeba być odpornym na wiedzę aby wobec prezentacji
    jaką Filip Ci zrobił ze zrzutami ekranu ilustrującymi że możesz to sobie
    wyłączyć Ty idziesz dalej w zaparte ?

  • 165. Data: 2019-05-28 18:14:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Jak użytkownicy zrobili larum i firma się przyznała do parszywej zagrywki
    > to da się wyłączyć ale 99% gospodyń w USA jest dalej OSZUKIWANA z jakiego
    > powodu system zwalnia. Jak ja mam mieć zaufanie do takiej firmy?

    Dlaczego parszywej? Ty dalej nie rozumiesz zalet tego rozwiązania???
    Przykre...

  • 166. Data: 2019-05-28 18:18:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Misiu. Co roku mogę sobie pozwolić na FLAGOWY NOWY telefonik

    Nie myślałeś o poproszeniu taty lub mamy o więcej kieszonkowego?

  • 167. Data: 2019-05-28 18:22:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Uważaj bo Ci żyłka pęknie :-)
    >
    > Celowe spowalnianie wydajności systemu w celu ukrycia wad konstrukcyjnych
    > grozi kryminałem ;-)

    Jakich wad konstrukcyjnych? Ty dalej nie rozumiesz jak się starzeja baterie?

  • 168. Data: 2019-05-28 18:28:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > Ingress (ale to trzeba opisać) na iPhone brakuje zakładek wpisywania kodu,
    > który jest dostępny w apce na Andku, podobnie w innych bardzo popularnych
    > grach z geo/łażeniem (GPS).
    > Wszelaka obsługa kamer od monitoringu (są na iPhone ale okrojone, bez
    > ważnych funkcji).
    > Brak mnogości obsługi OBD dla samochodów (dla andka setki dobrych apek)
    > Brak apek do różnych, tanich smardbandów czy smartwatchy, głównie
    > chińskich.
    > Brak wspomagania dla innych formatów AVI (system kodowania/kodek)
    > Wszelakich apek okolicznościowych (zloty, imprezy)

    Przykłady poproszę... napisz mi 3 nazwy/producenta apek które
    samemu używasz bardzo często na swoim smartfonie a które
    nie maja odpowiedników na iOS - nie interesują mnie akademickie
    argumenty w stylu "Android ma więcej appek do pierdzenia, fart-app".

    > Tych też.

    Na systemie celowo zabezpieczonym przed dłubaniem będzie oczywiście
    sporo mniej apek do dłubania... To tak jak byś oceniał jakiś resort
    narciarski
    negatywnie bo nie da się tam jeździć na nartach wodnych... :-)

    > Bo za drogie i każda apka to wyciąganie kasy z kieszeni?

    Nie pisz, że nie korzysta się z iOS w telewizorach bo to ewidentna bzdura.
    Jesteś niedoinformowany.

    > W Europie? Niekompatydebilne z niczym?

    Że co? Jesteś niedoinformowany.

    > Pamiętam jeszcze radia z USA, które nawet na UKF nie potrtafiły działać w
    > systemie europejskim (nie pamiętam czy chodziły w "zerach" czy w
    > "piatkach" ale nie potrafiły się dostroić do stacji europejskich, podobnie
    > jak kiedyś z NTSC (NicTakiegoSzczególnego) ale koloru w europie brak.

    Jesteś niedoinformowany.

    > Raczej Ty zaślepiony jedynym produktem, w jednej wersji, klepanej w
    > milionach sztuk dla plebsu. Coś jak jeden rodzaj chleba czy wina czy
    > czegokolwiek, gdzie każdy ma inne podniebienie i lubi sobie jadać to na co
    > ma ochotę a nie to co jest dostępne w jednej knajpie z jednym menu i
    > megaograniczonym asortymentem a jak się zestarzeje/ostygnie to podają
    > zimne i _p_o_w_o_l_i_ zamiast podgrzać:>

    Robisz dziecinne i bardzo emocjonalne argumenty które nie przekonają
    ludzi rozsądnych tylko takie same dzieci jak Ty.

  • 169. Data: 2019-05-28 18:34:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    > Dzięki Lordzie.
    > Może znajdę chwilę...

    A skąd, nie znajdziesz... wolisz tutaj bić pianę niż zrobić porządek
    ze swoim smartfonem.

    > W moim przypadku ewidentnie coś się wydarzyło w marcu po aktualizacjach
    > systemu. Ale nie po to kupowałem flagowca żeby się tym teraz zajmować
    >
    > Może jednak znajdę chwilę i podejdę do tego "flagowca" indywidualnie i z
    > uczuciem. ;-)

    Nie znajdziesz... wolisz narzekać. Z iPhone 5C też nic nie zrobiłeś,
    choć wiele mogłeś zrobić... wolałeś nic nie robic bo jak byś narzekał
    gdyby Ci się przypadkiem udało coś naprawić, prawda?

  • 170. Data: 2019-05-28 19:01:53
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-28 o 18:18, Pszemol pisze:
    .

    > Nie myślałeś o poproszeniu taty lub mamy o więcej kieszonkowego?

    I mam się bujać z jednym możliwym modelem poograniczanym do maksimum,
    który jeśli by nawet kosztował 100 razy tyle co obecnie, nie potrafi
    prostych apek bo nikt nie napisał na IOs'a? Dobra zabawka dla niedojebów
    a nie narzędzie. Jeszcze producent wpadnie na genialny pomysł
    pogrzebania mi bez mojej wiedzy i zgody w moim sprzęcie? Nawet
    producenci samochodów produkują auta w różnych segmentach ...i mają
    WSTECZNY nawet a faszystowski Apple: AjnRajch, AjnFirer, Ajfon, nie :]