  • Data: 2019-05-28 19:25:08
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: Filip454 <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-28 o 11:51, z pisze:

    > W sąsiednim wątku jest opisane/wyświetlone jak wybucha ajfon na desce
    > samochodowej.

    > I tu ja ich rozumiem choć całościowo POTĘPIAM ;-)

    Możesz sobie potępiać kogo chcesz, ale masz w głębi duszy świadomość, że
    nic nie możesz. Ponadto jesteś bardzo słabym człowiekiem, zarówno pod
    względem psychicznym, umysłowym, jak i duchowym. Dajesz tego dowody w
    każdym pojedynczym, wysranym przez ciebie pierdzie na tej grupie.

    > Okazało się że to była nie oryginalna może niesprawna, może katowana
    > przez system utrzymywana ponad siłę swoich możliwości bateria i firma
    > aple opiera na takich sytuacjach swoje starania o ZAKAZ nie
    > autoryzowanego wymienienia baterii gdyż jest to groźne dla zycia i
    > zdrowia użytkowników.
    > Takie rzeczy tylko w serwisie Aple za stosowną opłatą ;-)

    Pisze się NIEORYGINALNA i NIEAUTORYZOWANEGO, jak już tak kochasz swoją
    ojczyznę i język ojczysty.

    Teraz zalinkuj grzecznie sytuację, w której Samsung zastrzega się, że
    nie wymienia w tej samej sytuacji baterii. Każdego producenta gówno
    obchodzi wymiana nieoryginalnej baterii i żaden producent nie wymieni ci
    baterii po złamaniu gwarancji.

    Brak mi słów co do ciebie gościu. Ile jeszcze wyjmiesz argumentów ze
    swojego śmierdzącego odbytu?

    --
    Filip454
    [f...@g...com]