  • Data: 2019-05-28 19:48:15
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-28 o 18:28, Pszemol pisze:

    > Przykłady poproszę... napisz mi 3 nazwy/producenta apek które
    > samemu używasz bardzo często na swoim smartfonie a które
    > nie maja odpowiedników na iOS - nie interesują mnie akademickie
    > argumenty w stylu "Android ma więcej appek do pierdzenia, fart-app".

    1. Torque PRO (ale TO Torque a nie z nazwy)
    https://play.google.com/store/apps/details?id=org.pr
    owl.torque&hl=pl
    2. Flo (styl jazdy/wyzwania/medale)
    https://www.decosdrivinginsights.com/?lang=nl
    3. Driving Curve
    4. Aqua Mail (codzienna obsługa poczty)
    5. HandWallet (wydatki)
    6. DrivingStyles OBD-II Behavior (styl jazdy)
    7. Ulysse Speedometer (rower)
    8. Fuelio (koszty paliwa/samochód)

    Nie chce mi się pisać a w/w używane codziennie przeze mnie. Alternatywy
    brak albo dizajn jest zjebany na jabłko czy brakuje opcji w alternatywach.

    Co apek do obsługi kamer, Filipek gdzieś nabredził że producent ich nie
    zrobił widocznie na iPhone.
    A co mnie kurwa to obchodzi? Nie ma i koniec. Można wyjebać iPhone bo
    nie działa i opcji brak.

    > Na systemie celowo zabezpieczonym przed dłubaniem będzie oczywiście
    > sporo mniej apek do dłubania... To tak jak byś oceniał jakiś resort
    > narciarski
    > negatywnie bo nie da się tam jeździć na nartach wodnych... :-)

    Łosiu, nie chodzi o dłubanie w systemie tylko aplikacje dające dostęp
    jako serwer www czy FTP nie mówiąc już o MySql, SQL czy Pervasive.
    Dodatkowo aplikacje do obsługi faktur, kompatybilne z Windows bo na
    Macach w Polsce się nie pracuje.

    > Nie pisz, że nie korzysta się z iOS w telewizorach bo to ewidentna bzdura.
    > Jesteś niedoinformowany.

    Gdzieś to napisałem kłamco że się nie korzysta? Napisałem wyżej że
    zwyczajnie się przepłaca a wcale lepsze nie jest, nawet gorsze bo w
    Polsce mało użyteczne.

    > Że co? Jesteś niedoinformowany.

    Srany.

    Że niekompatydebilne z systemami, które w większości DOMINUJĄ w Europie :>

    > Jesteś niedoinformowany.

    Srany. KONKRETY, Przemuś. Spoko, też dysponuję szczegółami a nie
    dziecinnym "niedoinformowany" czekam aż zaczniesz strzelać. Teraz obczaj
    te apki wyżej, potem może dostaniesz następne nazwy :]...albo jak zwykle
    wlecisz w "kozi róg" i nie odpowiesz :]

    > Robisz dziecinne i bardzo emocjonalne argumenty które nie przekonają
    > ludzi rozsądnych tylko takie same dzieci jak Ty.

    Rozsądnych :D Buahaha, dawno się tak nie uśmiałem.
    BTW, niedawno wymieniałem klawiaturę na Makboku ciotce. OKURWA!!!
    Klawiatura, zwykła klawiatura na którą wylało się trochę kawy...wymaga
    wybebeszenia CAŁEGO lapka z obudowy i...odkręcenia samej klawiatury,
    przykręconej na 150 (słownie: STOPIĘĆDZIESIĄT małych śrubek) Kogoś tu
    nieźle pojebało ale pamiętam jak śp. Jobs mawiał: Ja tam lubię decydować
    o każdej śrubce. Wszystko OK ale klawiatura w innym sprzęcie nie Apple
    to często 3 zatrzaski bez rozbierania laptopa w ogóle.
    Weź mnie nie rozśmieszaj bo mam zajady.
    Dla ciekawskich filmik o stadzie śrubek w Makbuku:
    https://www.youtube.com/watch?v=OCmPqsvVP_8
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>