    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Date: Tue, 28 May 2019 11:28:29 -0500

    "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:5cec2dd5$0$537$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > Ingress (ale to trzeba opisać) na iPhone brakuje zakładek wpisywania kodu,
    > który jest dostępny w apce na Andku, podobnie w innych bardzo popularnych
    > grach z geo/łażeniem (GPS).
    > Wszelaka obsługa kamer od monitoringu (są na iPhone ale okrojone, bez
    > ważnych funkcji).
    > Brak mnogości obsługi OBD dla samochodów (dla andka setki dobrych apek)
    > Brak apek do różnych, tanich smardbandów czy smartwatchy, głównie
    > chińskich.
    > Brak wspomagania dla innych formatów AVI (system kodowania/kodek)
    > Wszelakich apek okolicznościowych (zloty, imprezy)

    Przykłady poproszę... napisz mi 3 nazwy/producenta apek które
    samemu używasz bardzo często na swoim smartfonie a które
    nie maja odpowiedników na iOS - nie interesują mnie akademickie
    argumenty w stylu "Android ma więcej appek do pierdzenia, fart-app".

    > Tych też.

    Na systemie celowo zabezpieczonym przed dłubaniem będzie oczywiście
    sporo mniej apek do dłubania... To tak jak byś oceniał jakiś resort
    narciarski
    negatywnie bo nie da się tam jeździć na nartach wodnych... :-)

    > Bo za drogie i każda apka to wyciąganie kasy z kieszeni?

    Nie pisz, że nie korzysta się z iOS w telewizorach bo to ewidentna bzdura.
    Jesteś niedoinformowany.

    > W Europie? Niekompatydebilne z niczym?

    Że co? Jesteś niedoinformowany.

    > Pamiętam jeszcze radia z USA, które nawet na UKF nie potrtafiły działać w
    > systemie europejskim (nie pamiętam czy chodziły w "zerach" czy w
    > "piatkach" ale nie potrafiły się dostroić do stacji europejskich, podobnie
    > jak kiedyś z NTSC (NicTakiegoSzczególnego) ale koloru w europie brak.

    Jesteś niedoinformowany.

    > Raczej Ty zaślepiony jedynym produktem, w jednej wersji, klepanej w
    > milionach sztuk dla plebsu. Coś jak jeden rodzaj chleba czy wina czy
    > czegokolwiek, gdzie każdy ma inne podniebienie i lubi sobie jadać to na co
    > ma ochotę a nie to co jest dostępne w jednej knajpie z jednym menu i
    > megaograniczonym asortymentem a jak się zestarzeje/ostygnie to podają
    > zimne i _p_o_w_o_l_i_ zamiast podgrzać:>

    Robisz dziecinne i bardzo emocjonalne argumenty które nie przekonają
    ludzi rozsądnych tylko takie same dzieci jak Ty.