  • Data: 2013-04-18 14:25:33
    Temat: Re: Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    >Jak napisałem wcześniej, lubie mieć fizycznie płytę na półce, cieszy
    >to moje oko :) nie nawidzę dystrybucji cyfrowej bo gdzieś trzeba to
    >trzymać dyski mi się powoli zapełniają a nowe pozycje cały czas
    >przybywają,

    Przeciez mozesz sobie nagrac na plyte, aby cieszyla oko na polce :-)

    Ale nie rozumiesz. Nie trzymasz. Kupujesz dostep on-line i ogladasz
    on-line.
    To o chcesz.
    Nawet nie wiem czy masz prawo do zapisu na plyte czy lokalny dysk.

    I to jest byc moze calkiem dobre w USA, tylko gdzies potem jest ten
    moment, ze lecisz do Meksyku, albo do Polski, masz akurat duzo czasu
    aby sobie poogladac, a tu choroba w samolocie nie ma internetu, w
    Meksyku drogi, a w Polsce serwis nie dziala ...

    Tym niemniej przyszlosc telewizji jest nieciekawa, nie wiadomo po co
    cyfrowe robili :)
    A moze sie myle, wystarczy pare gadajacych glow, jakis teleturniej i
    przychody z reklam pokryja koszty :-)

    J.