  • 21. Data: 2013-02-20 14:31:14
    Temat: Re: Galaxy S III czy Note II
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Chris wrote:
    > Zebb nabazgrał(a):

    > Dla mnie za duży

    > Upgrady wychodzą mniej więcej w tym samym czasie na SGS3 jak i na
    > NoteII Zalety NII to na pewno rysik, większy ekran o ile komuś
    > potrzebny, soft jest chyba ten sam.
    > Wady NII to właśnie wielkość bo nie zawsze tel. nosi się w plecaku ...
    >
    > Ja wybrałem SGS3 i jestem bardzo zadowolony z niego, głównie
    > korzystam z Internetu, poczta czasami jakaś gra.

    tak serio to lepiej kupic SGSII :)

  • 22. Data: 2013-02-20 14:33:11
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Marek Dyjor nabazgrał(a):

    > tak serio to lepiej kupic SGSII :)

    Miałem/mam jeszcze HTC DHD z ekranem jak w SGSII i do moich celów jest za
    mały (internet www, poczta) a Note2 już za duży, dla mnie akurat SGS3 jest
    optymalny pod wzdlędem wielkości i szybkości działania.

  • 23. Data: 2013-02-20 18:48:06
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-19 19:32, J.F. pisze:

    > Spojrz w lustro :-)
    >
    > J.

    Bardzo twarzowy, ma taki wygląd że niektórzy biorą go za iPada, a ja
    przez chwilę czuję się milionerem ;-)

  • 24. Data: 2013-02-20 18:48:49
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-20 14:30, Marek Dyjor pisze:

    > wg ciebie :)
    >

    > wygląda sie poprostu debilnie...
    >

    > podobnie jak ci co robią zdjecia ipadem czy innym tabletem :)

    A, to to już tylko Twoja opinia.

  • 25. Data: 2013-02-21 00:18:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zebb" <P...@w...pl> wrote in message
    > chyba jednak zdecyduje sie na Note II.
    > Ale ciągle mam wątpliwości czy tam nie ma jakich niuansów typu
    > częsciej się psuje, gorsza jakość, rzadszy upgrade softwareu etc.

    W ciągu dwu pierwszych dni używania Samsunga Galaxy S III
    aplikacja do smsowania wykorbiła się 3 razy w tym raz tak,
    że zginęły wszystkie poprzednie konwersacje i dopiero odzyskał
    je po restarcie całego telefonu...
    Dla porównania - używam iPhone 4 od ponad dwu lat i ten apek
    z iOS do smsowania nigdy nie sprawił mi żadnych problemów...
    Sorry, że przywołuję temat iOS ale ciężko się powstrzymać gdy
    nowiutki telefon SIII z górnej półki, wręcz flagship dobrej firmy
    wystawia takie słabiutkie świadectwo Androidowi... dla mnie wstyd.

  • 26. Data: 2013-02-21 00:20:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > Sadze, ze przyszlosc maja sluchawki bezprzewodowe z mozliwoscia
    > odbierania rozmow i nawiazywania polaczen za pomoca smartfonowej
    > "stacji bazowej", wybierajac numer bezposrednio ze sluchawki.

    Jakiej stacji bazowej? Stracisz wtedy przenośność...
    Stacja bazowa będzie tak mała że z baterią zmieści się w słuchawkach.

  • 27. Data: 2013-02-21 00:22:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > wg ciebie :)
    >

    > wygląda sie poprostu debilnie...
    >

    > podobnie jak ci co robią zdjecia ipadem czy innym tabletem :)

    Zgadzam się.
    Zwłaszcza jak im wisi u dołu pokrywka na magnesach... :-)
    Jest to ghetto jak się patrzy.

  • 28. Data: 2013-02-21 12:51:43
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

> [...]
    > aplikacja do smsowania wykorbiła się 3 razy w tym raz tak,
    > że zginęły wszystkie poprzednie konwersacje i dopiero odzyskał

    Nie wierm bo nie używam, polecam SMS Go PRO do SMS-ów.

  • 29. Data: 2013-02-24 20:11:18
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 20 Feb 2013 14:30:40 +0100, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >podobnie jak ci co robią zdjecia ipadem czy innym tabletem :)

    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-as
    h3/545153_478774418815885_1622058607_n.jpg

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 30. Data: 2013-02-25 13:42:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    jerzu wrote:

    > https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-as
    h3/545153_478774418815885_1622058607_n.jpg

    he h eh e...