eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipGTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługi › Re: GTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: GTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługi
    Date: Tue, 14 Nov 2006 19:24:40 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <ejd1kq$7ga$1@news.task.gda.pl>
    References: <ej58vb$1djt$1@news2.ipartners.pl> <ej86ph$fm7$1@news.onet.pl>
    <ej8m8p$7ti$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: inet20907-1.eranet.pl
    X-Trace: news.task.gda.pl 1163528669 7690 213.158.197.65 (14 Nov 2006 18:24:29 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Nov 2006 18:24:29 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 0648-2, 2006-11-14), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:79019
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    news:ej8m8p$7ti$1@news2.ipartners.pl...
    > Jacek Kalinski napisał:
    >> Dnia 2006-11-11 20:40, Użytkownik Krystek napisał:
    >>> W ostatnim tygodniu dwa razy
    >>> zdarzyło się, że na adresach IP należących do GTS znikała większość
    >>> pakietów i lagi były ogromne
    >>
    >> Potwierdzam. Choć GTS traktujemy jako "awaryjne" łącze (czytaj: używane
    >> jest dość rzadko), ale jak już ruch jest przez GTS, to faktycznie
    >> opóźnienia są ogromne (i dlatego jest to to zapasowe, a nie podstawowe
    >> łącze).
    >
    > Dzięki Jacku za odpowiedź. Mnie nie chodziło o mieszanie z błotem GTS-u,
    > tylko po prostu chciałem poznać "blaski i cienie" tego operatora w
    > zakresie obsługi usuwania awarii. O ile kilka razy gdy trafiałem na awarię
    > np. serwera news.ipartners.pl i pisałem o tym do nich, żeby dowiedzieć się
    > kiedy awaria zostanie usunięta i dostawałem odpowiedź zgodną z prawdą, że
    > faktycznie jest awaria, jaki jest typ tej awarii i kiedy będzie można
    > spodziewać się powrotu działania usługi o tyle w przypadku wystąpienia
    > awarii na łączach mam wrażenie, że firmy na odczepnego piszą odpowiedzi w
    > stylu SOA#1 - szukajcie przyczyny u siebie.

    Jeśli nie jesteś ich klientem, a klientem klienta (użyszkodnikiem
    osiedlówki) to IMHO nie powinni Ci w tej sprawie w ogóle odpowiadać.

    zasiu


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: