eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipGTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługiRe: GTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.
    ipartners.pl!not-for-mail
    From: Krystek <k...@p...space.mailbox>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: GTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługi
    Date: Mon, 13 Nov 2006 03:45:44 +0100
    Organization: My Own Prison
    Lines: 36
    Message-ID: <ej8m8p$7ti$1@news2.ipartners.pl>
    References: <ej58vb$1djt$1@news2.ipartners.pl> <ej86ph$fm7$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: csknet-84-234-43-78.csk.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1163385945 8114 84.234.43.78 (13 Nov 2006 02:45:45 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 13 Nov 2006 02:45:45 GMT
    In-Reply-To: <ej86ph$fm7$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl; rv:1.8.0.7) Gecko/20060909
    Thunderbird/1.5.0.7 Mnenhy/0.7.4.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:79004
    [ ukryj nagłówki ]

    Jacek Kalinski napisał:
    > Dnia 2006-11-11 20:40, Użytkownik Krystek napisał:
    >> W ostatnim tygodniu dwa razy
    >> zdarzyło się, że na adresach IP należących do GTS znikała większość
    >> pakietów i lagi były ogromne
    >
    > Potwierdzam. Choć GTS traktujemy jako "awaryjne" łącze (czytaj: używane
    > jest dość rzadko), ale jak już ruch jest przez GTS, to faktycznie
    > opóźnienia są ogromne (i dlatego jest to to zapasowe, a nie podstawowe
    > łącze).

    Dzięki Jacku za odpowiedź. Mnie nie chodziło o mieszanie z błotem GTS-u,
    tylko po prostu chciałem poznać "blaski i cienie" tego operatora w
    zakresie obsługi usuwania awarii. O ile kilka razy gdy trafiałem na
    awarię np. serwera news.ipartners.pl i pisałem o tym do nich, żeby
    dowiedzieć się kiedy awaria zostanie usunięta i dostawałem odpowiedź
    zgodną z prawdą, że faktycznie jest awaria, jaki jest typ tej awarii i
    kiedy będzie można spodziewać się powrotu działania usługi o tyle w
    przypadku wystąpienia awarii na łączach mam wrażenie, że firmy na
    odczepnego piszą odpowiedzi w stylu SOA#1 - szukajcie przyczyny u siebie.

    Pewna osoba, która korzysta z łącz GTS-u dla swoje firmy także ostatnio
    notowała zakłócenia na łączach od nich, więc nie tylko mnie się to
    zdarza i dlatego chciałem dowiedzieć się kto jeszcze miał do czynienia z
    jakimiś usterkami ze strony GTS i jak zostały one potraktowane /
    rozwiązane.


    Pozdrawiam,

    Krystian


    --
    ,,Są rzeczy na niebie i ziemi, o których nie śniło się filozofom.
    Większość z nich jest w Polsce." ~ Piotr Bałtroczyk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: