eGospodarka.plGrupypl.internet.polipGTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługi › Re: GTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługi
  • Data: 2006-11-12 22:21:25
    Temat: Re: GTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługi
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2006-11-11 20:40, Użytkownik Krystek napisał:
    > W ostatnim tygodniu dwa razy
    > zdarzyło się, że na adresach IP należących do GTS znikała większość
    > pakietów i lagi były ogromne

    Potwierdzam. Choć GTS traktujemy jako "awaryjne" łącze (czytaj: używane
    jest dość rzadko), ale jak już ruch jest przez GTS, to faktycznie
    opóźnienia są ogromne (i dlatego jest to to zapasowe, a nie podstawowe
    łącze).
    Ping ICMP jak i TCP do kolejnych hostów, pokazuje straty pakietów i ping
    > 300ms na węzłach GTS. Dodam, że do hosta docelowego również ping
    wynosi ponad 300ms i również są straty.
    Po zgłoszeniu do helpdesku ich, potwierdzają zazwyczaj problemy i
    starają się je usuwać.

    Ostatnia zarejestrowana przeze mnie awaria z 3-4 listopada.
    Wówczas ping wyglądał tak (wycinek):
    #v+
    Loss% Snt Last
    Avg Best Wrst StDev
    5. taro-wawa1-at-1-2-0-35.net.ipartners.pl 0.0% 174 10.3
    12.2 5.5 202.9 24.1
    6. plwaw3-so-5-0-0-0.net.ipartners.pl 56.6% 174 217.9
    225.3 200.7 409.9 32.4
    7. 217.6.48.137 0.0% 174 201.1
    227.1 197.3 427.2 33.2
    #v-
    W tym samym czasie host docelowy miał opóźnienia właśnie ponad 300ms.

    Jacek