  • 31. Data: 2004-07-22 14:54:38
    Temat: Re: GTS - brak mi juz slow...
    Od: "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com>

    > taaak ? dziwne
    > bo ja widze w regulaminie Futuro jak byk 6miesiecy !

    w przypadku Futuro mowimy laczach gdzie CIR=EIR.

    pzdr.
    Michal

  • 32. Data: 2004-07-22 18:48:17
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > ...czyli widać tam też doszli do wniosku że najważniejsze to złapać
    > klienta na lojalke aby móc go przez jej okres totalnie zlewać
    > przygotowując porcje słodkiego marketingowego pierdzenia na okreś
    > kiedy klientowi umowa się kończy i trzeba go złapać na kolejną...
    Witam.

    Nie jest tak do konca.
    Ja walczylem swego czasu z CDP. Mialem lacze 4Mbit, ale nie spelnialo ono
    moich oczekiwan - nie osiagalo nawet tych 4Mbit.
    Slalem im reklamacje, dzwonilem, w koncu zamowilem lacze 7Mbit - byly
    mozliwosci techniczne, pozostala kwestia umowienia ceny.
    Ustalilismy cene, podpisalismy aneksy, CDP przystapil do dzialania i.....
    zadzwonil ze ceny jednak nie utrzymaja. Mimo rocznego cyrografu
    wypowiedzialem im umowe w trybie natychmiastowym (i zaprzestalem odbioru
    uslugi) z powodu nie wywiazywania sie z umowy na 4Mbit.
    Dzwonili ich handlowcy, prawnicy ale twardo obstawalem przy swoim (z reszta
    oni tez, caly czas przysylali faktury). Po 5 miesiacach przyslali
    zbiorcza korekte i sprawa sie skonczyla.
    Teraz jestem zadowolonym uzytkownikiem ProFuturo i na ich 8Mbit zlego slowa
    nie moge powiedziec.

    Maciej Przybos