  • 1. Data: 2004-07-19 19:04:29
    Temat: [OT] Jaka cena za 1Mbps w Telenergo
    Od: User <to@_no_spam_.niezly.as>

    Czy mozecie zdradzic ta tajemnice. Zlozylem zapytanie o mozliwosci
    techniczne itd. Ceny niestety zostana mi przedstawione po sporzadzeniu
    calkowitej oferty dla mnie. Ja bym chcial tak orietacyjnie chociaz
    wiedziec czy sie zalamie czy uciesze bo mozliwosci techniczne to raczej
    sa - to juz wiem.

    p.

  • 2. Data: 2004-07-19 23:42:33
    Temat: Re: [OT] Jaka cena za 1Mbps w Telenergo
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    User <to@_no_spam_.niezly.as> wrote:
> [...]
    > calkowitej oferty dla mnie. Ja bym chcial tak orietacyjnie chociaz
    > wiedziec czy sie zalamie czy uciesze bo mozliwosci techniczne to raczej

    Ale o jaką usługę chodzi? Internet? Internet z BGP? IP Tranzyt?
    W której wersji? 50/50, Polska, tpnet, świat? Wiesz, Telenergo
    ma kilka usług, dopasowanych do potrzeb i możwliości klienta. ;-)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 3. Data: 2004-07-20 06:35:07
    Od: User <to@_no_spam_.niezly.as>

    Krzysztof Oledzki wrote:

    > Ale o jaką usługę chodzi? Internet? Internet z BGP? IP Tranzyt?
    > W której wersji? 50/50, Polska, tpnet, świat? Wiesz, Telenergo
    > ma kilka usług, dopasowanych do potrzeb i możwliości klienta. ;-)

    No tak, Quality Internet - tak to sie nazywa w ich ofercie. Dostep do
    internetu bez BGP i zadnych innych ulepszen.
    p.

  • 4. Data: 2004-07-20 06:46:58
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > No tak, Quality Internet - tak to sie nazywa w ich ofercie. Dostep do
    > internetu bez BGP i zadnych innych ulepszen.

    jakiś czas temu 3500zł za 2Mbit, 6000zł zł za 4Mbit - tyle szło przez
    telefon wyciągnąć, ale to było ponad rok temu, teraz realia się troche
    zmieniły.
    Acha, cena nie obejmowała last mile....

    Marcin

  • 5. Data: 2004-07-20 11:48:48
    Od: crazy bejbi <t...@n...domeny.pl>

    Użytkownik Marcin Kuczera napisał:

    > jakiś czas temu 3500zł za 2Mbit, 6000zł zł za 4Mbit - tyle szło przez

    czy to nie jakieś nieporozumiemie ?
    przecież to za 2Mbit wychodzi dwa razy tyle co w tepsie :-)

    ja byłem dzisiaj na rozmowie i na piątek mam mieć ofertę, ale
    zatrzeżenie (ze strony oferentów) było, ze na pewno będzie dużo taniej
    niż w tepsie ... zobaczymy

    wojtek

  • 6. Data: 2004-07-20 12:22:36
    Od: "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl>

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...domeny.pl> napisał
    w wiadomości news:cdj0qa$jn6$1@news.onet.pl...

    > czy to nie jakieś nieporozumiemie ?
    > przecież to za 2Mbit wychodzi dwa razy tyle co w tepsie :-)

    ZTCW to 6k za 2Mbit jest wtedy jesli lacze jest zestawiane po radiolinii
    punkt-punkt. Punkt wielopunkt jest taniej. Mowie o telbanku zwiazanym z
    tel-energo (nie wiem czy to ten sam podmiot i ta sama oferta o ktora pyta
    autor watku)

  • 7. Data: 2004-07-20 12:56:25
    Od: Admin TVK Tel-Ka <a...@t...wroc.pl.invalid>

    W artykule <cdif5o$qqc$1@polsl.gliwice.pl> Marcin Kuczera napisał(a):
    [..]
    > jakiś czas temu 3500zł za 2Mbit, 6000zł zł za 4Mbit - tyle szło przez
    > telefon wyciągnąć, ale to było ponad rok temu, teraz realia się troche
    > zmieniły.
    > Acha, cena nie obejmowała last mile....

    Jeden z klientów, ma (AFAIR) za ok. 6000 zł 6 MBit (ale mogę się mylić),
    last-mile we własnym zakresie.

  • 8. Data: 2004-07-20 13:01:41
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Marcin Kuczera <m...@p...rybnik.pl> wrote:

    > jakiś czas temu 3500zł za 2Mbit, 6000zł zł za 4Mbit - tyle szło przez
    > telefon wyciągnąć, ale to było ponad rok temu, teraz realia się troche
    > zmieniły.

    Drogo coś. To nawet IP tranzyt, nie mówiąc już o Internet z BGP, kosztuje
    mniej w Telenergo mniej.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 9. Data: 2004-07-20 14:52:21
    Od: "Łukasz Bederski" <l...@t...pl>

    Ostatnio rywalizowałem z Telbankiem/Telenergo o jednego klienta.....
    przegrali ;-))
    Pozdrawiam,
    Łukasz/CDP

  • 10. Data: 2004-07-20 16:22:19
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Łukasz Bederski wrote:

    > Ostatnio rywalizowałem z Telbankiem/Telenergo o jednego klienta.....
    > przegrali ;-))
    > Pozdrawiam,
    > Łukasz/CDP

    to teraz dopiero zobacza ze popelnili blad... ostatnio CDP odemnie
    dowiedzialo sie odemnie o awarii w swojej sieci masakra

    --
    VoMi7