  • 1. Data: 2004-07-21 13:42:24
    Temat: GTS - brak mi juz slow...
    Od: peter <p...@W...total.chaos.pl>

    Witam,
    postanowilem podzielic sie moimi przygodami z firma GTS. Sadze, ze z
    pewnoscia mozna potraktowac to jako ostrzezenie odnosnie dotrzymywania
    terminow, ale i nie tylko...

    Pisalem juz wczesniej o miesiacu zwloki, gdyz "rozmawialem" nie z tym
    handlowcem (sic!), dopiero post na usenet i reakcje milej Pani z innego
    oddzialu GTS poskutkowal namiaramem na "dobrego" handlowca z "dobrego"
    oddzialu GTS.
    Z racji polozenia (40km od Czestochowy) lacze ma zostac zestawione
    droga radiowa. Udalo sie wynegocjowac instalacje za symboliczna kwote.
    Zgodnie z deklaracja panow z GTS, lacze mialobyc dostepne do konca
    lipca. Nie bylem ani troche zaskoczony i zdziwiony, kiedy dzwoniac kilka
    razy pod koniec czerwca, aby upewnic sie, ze to lacze zostanie
    faktycznie zestawione w podanym terminie uslyszalem:
    "15 czerwca zadzwonimy do Pana i podam Panu finalny termin zestawienia
    lacza". Oczywiscie nikt nie zadzwonil, dopiero kilka dni po 15 czerwca
    uslyszalem ciekawsza nowine: "pod koniec wakacji". Nie zdziwi mnie juz
    informacja typu "pod koniec roku".

    Czy to jest jakas regula? Czy jest to jedynie incydent w moim przypadku?
    Brak mi slow.

  • 2. Data: 2004-07-21 13:46:10
    Temat: Re: GTS - brak mi juz slow...
    Od: peter <p...@W...total.chaos.pl>

    > "15 czerwca zadzwonimy do Pana i podam Panu finalny termin zestawienia
    > lacza".

    Mialem na mysli oczywiscie 15 lipiec.

  • 3. Data: 2004-07-21 14:47:19
    Od: crazy bejbi <t...@n...domeny.pl>

    Użytkownik peter napisał:

> [...]

    złożyłem zapytanie do nich o łacze w Częstochowie.
    odpowiedź: na chwile obecną nie ma warunków technicznych, ale bedzie
    budowana stacja bazowa w Częstochowie w wrześniu/październiku TEGO roku.

    czyli ciebie zbywają, żeby podpiąc pod tą stację pewnie ...

    jakąś normalna ofertę dostałeś? bo mnie przy okazji tego tekstu napisali
    5300 za 4Mbps ... to coś dużo :-)

    Wojtek

  • 4. Data: 2004-07-21 14:54:23
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    "Łukasz" <l...@g...pl> wrote:
    > 5300 za 4 Mbps ?? ;-)) to chyba dużo za duuużo :)
    > Pozdrawiam,
    > Łukasz CDP

    1325 zł za Mbit do dużo za dużo? A ile jest OK?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    PS: Panie "Łukaszu CDP"... pod!

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 5. Data: 2004-07-21 14:57:44
    Od: "Łukasz" <l...@g...pl>

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...domeny.pl> napisał
    w wiadomości news:cdlvl0$qnk$2@news.onet.pl...

  • 6. Data: 2004-07-21 15:08:04
    Od: Admin TVK Tel-KA <a...@t...wroc.pl>

    Krzysztof Oledzki wrote:

    > 1325 zł za Mbit do dużo za dużo? A ile jest OK?

    Hm... we Wrocq skalkulowali to trochę wyżej, ale GTS mam dla "zasady"
    jako przeciwwagę dla ProFuturo (które ma niższe ceny i przelicznik x
    Mbit = x kzl jest prawie na dzień dobry przy łączach >4Mbit+).

  • 7. Data: 2004-07-21 15:27:38
    Od: peter <p...@W...total.chaos.pl>

    > jakąś normalna ofertę dostałeś? bo mnie przy okazji tego tekstu napisali
    > 5300 za 4Mbps ... to coś dużo :-)
    >
    > Wojtek

    Nie zaskoczyles mnie teraz. Nie zdziwie sie jak to przesunie sie na
    przyszly rok. Eh....
    Dokladniej ceny nie moge niestety podac, bo jej nie znam (zajmuje sie
    jedynie sprawami technicznymi). Z tego co pamietam byla to kwota rzedu
    kilkunastu tys. / miesiac + symboliczna oplata instalacyjna za 10Mbit.
    Oczywiscie bylismy zainteresowani mozliwoscia zwiekszania pasma w
    przyszlosci.

  • 8. Data: 2004-07-21 15:29:51
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > 5300 za 4 Mbps ?? ;-)) to chyba dużo za duuużo :)

    No to zamieniamy się w słuch... ;)
    --
    Z#

  • 9. Data: 2004-07-21 15:39:30
    Od: MarcinS <M...@C...pl>

    Co Ty sie przejmujesz? Mi dzis przedstawiciel GTSu "okazal zniechecenie" - hehe,
    pomimo tego ze nie doszlismy do ceny :) Z niedawnej przeszlosci przypominam
    sobie "taaak, oddzwonimy".

    Moj ranking obslugi klienta to:
    1 miesce (az 3 firmy) - Futuro, Telenergo, TKT
    Futuro - sa bardzo tani, ale chyba ich parametry nie sa za dobre.. az przykro nie
    brac od nich lacza
    Telenergo - koles sie zna i jest mily.. nie wiem jak z jakoscia
    TKT - firma ktora stawia sie na pozycji drogiego profesjonalisty... troche
    wkurzajaca jest oplata instalacyjna i jeszcze last mile na wlasny koszt
    2 miejsce - CDP, mila, rozgarnieta Pani, namawiala na spotkanie... chyba sie
    troche spieszyla ale ogolnie nie odbiega duzo od 1 miejsca.. czemu oni tacy
    drozdzy sa jesli tak wszyscy psiocza na nich?
    3 miejsce - TPSA (mowa o FR, a nie DSLach) - czuje sie anonimowy w tej firmie,
    ale wszytsko jest robione zgodnie z umowa..
    4 miesce - czlowiek z GTSu po prostu mnie rozwalil swoja niemzonoscia.. zadnych
    ustepstw.. zadnych checi pomocy.. wszytsko wiemy najlepiej.. bierzesz 4 Mbity i
    VPNa to jestes dla nas leszcz... nie stac Cie.. sio.. czemu ja tam w ogole
    zadzownilem?

  • 10. Data: 2004-07-21 15:50:44
    Od: crazy bejbi <t...@n...domeny.pl>

    Użytkownik MarcinS napisał:

    > Moj ranking obslugi klienta to:
    > 1 miesce (az 3 firmy) - Futuro, Telenergo, TKT

    własnie jestem bardzo zdziwiony TKT
    złożyłem zapytanie - oddzonił gościu - sprawiał wrazenie, że ja za mały
    jestem dla nich (tak to odebrałem)
    Umówiłem sie, a tutaj pełny profesjonalizm - czasowy, jakościowy i
    cenowy (też mozna negocjować nawet przez 2Mbps) no i ważne, ze mają
    łacza kolejowe i po drucie mogą dociągnąć do dowolnego swojego budynku w
    mieście a najczęscij parę stacji mają :-)
    czyli zostaje tylko "last mile" ale to last mile w ich przypadku
    naprawdę moze byc krótkie ....

    wojtek