  • 21. Data: 2004-07-21 19:14:08
    Temat: Re: GTS - brak mi juz slow...
    Od: crazy bejbi <t...@n...domeny.pl>

    Użytkownik Michal Gawrylczyk napisał:

    > Przepraszam - 40km od Czestochowy

    odpowiedź jest prosta
    nie weźmie :-(

    od CDP ja w Cz-wie dostałem odp. że nie mają warunków technicznyh i na
    razie Cz-wy nie planują.

    wojtek

  • 22. Data: 2004-07-21 20:56:18
    Od: "MaRaS" <mpanek@W_Y_T_N_I_J.lh.pl>

> [...]
    > jak sie domyslam do zalatwienia jest sporo spraw formalnych typu budowa
    > lub powieszenie anten na budynku/kominie. Takie sprawy baaardzo lubia sie
    > przeciagac i z tego moze wynikac zwloka. Sam ostatnio spotykalem sie z
    > sytuacja, gdy umowiona instalacja na ktora sprzet lezal "pod biurkiem"
    > opozniala sie np. o miesiac z powodu niemoznosci zalatwienia jakis
    kwitkow.

    > Zawsze staralismy sie wtedy przedstawic klientowi prawdziwa sytuacje
    > powodujaca opoznienia, liczac na zrozumienie. Zreszta.... takie sprawy

    We poniedzialek rozmawialem z Waszym handlowcem z Warszawy i po
    przedstawieniu sytuacji (ile mi potrzeba mbitow i pokazaniu statow MRTG), do
    dnia dzisiejszego nie otrzymalem oferty cenowej. Obiecal, ze dostane ja, bo
    zaraz przekaze sprawe do jakiejs Pani i ona sie wszystkim zajmie. Doslownie
    zero odzewu od tamtej chwili.
    Dla przykladu - w ATM SA zostalem kompleksowo obsluzony (chociaz cena mnie
    nie satysfakcjonowala, ale to juz inna bajka), od razu otrzymalem oferte.

  • 23. Data: 2004-07-21 21:19:23
    Od: peter <p...@W...total.chaos.pl>

> [...]
    > zaraz przekaze sprawe do jakiejs Pani i ona sie wszystkim zajmie. Doslownie

    Powtorka z rozrywki. Do mnie odezwal sie ktos kompetentny dopiero po
    poscie na usenet, gdzie dostalem namiar na kogos_tam_innego. Dwa-trzy
    dni pozniej byla ekipa z GTS i sobie zaczelismy rozmawiac. Oczywiscie,
    gdybym nie puscil posta czekalbym pewnie kolejny miesiac na jakas
    reakcje, po kilku telefonach do Pana ze stolycy.
    Napisz gdzie chcesz lacze, a ta mila Pani na pewno sie odezwie i Cie
    przekieruje. Tylko po co te dane kontaktowe na stronie gtsu. Nie mozna
    bylo od razu zasugerowac poszukiwan odpowiedniego konsultanta na
    usenecie? :P

  • 24. Data: 2004-07-21 22:02:57
    Od: Maciej Bebenek <m...@U...TO.komorka.org>

    peter wrote:

    > Tylko po co te dane kontaktowe na stronie gtsu. Nie mozna
    > bylo od razu zasugerowac poszukiwan odpowiedniego konsultanta na
    > usenecie? :P

    Ty się śmiej. Wiesz, gdzie najskuteczniej zgłosić reklamacje w tepsie?
    :-P

    M.

  • 25. Data: 2004-07-22 07:43:47
    Od: "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl>

    Uzytkownik "peter" <p...@W...total.chaos.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > gdybym nie puscil posta czekalbym pewnie kolejny miesiac na jakas
    > reakcje, po kilku telefonach do Pana ze stolycy.

    Czyli zlewka ze strony GTS - tez mialem z tym do czynienia. Zasstanawia
    mnie jednak, dlaczego to jest takie masowe - czy maja az tak mala
    skutecznosc zawierania umow z osobami kontaktujacymi sie z nimi poprzez
    internet/telefon?

    Bo w praktyce jesli klienci skladaja zapytania ofertowe na ktore trzeba
    przygotowaywac oferte przez wiele godzin w kilkuosobowym zespole a potem
    znikaja i szanse powodzenia sprzedazy sa zerowe, to wiadomo ze takie
    zapytania od niepowaznych klientow sie olewa. Alew przypadku providera
    przygotowanie standardowej oferty na 1 czy 2 Mbit przeciez nie jest takie
    trudne - wydaje mi sie ze to kwestia 10 minut. A jednak nikt sie nie odzywa

  • 26. Data: 2004-07-22 09:26:01
    Od: Jakub Klausa <j...@b...pl>

    Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org> wrote:

    MB=> Ty się śmiej. Wiesz, gdzie najskuteczniej zgłosić reklamacje w tepsie?
    MB=> :-P

    W prasie codziennej ;>

    Kuba
    --
    Jakub Klausa, JK762-RIPE, j...@b...pl
    * <JaKeLaWaY> i need a x-windows emulator for unix *

  • 27. Data: 2004-07-22 13:05:55
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Wed, 21 Jul 2004 19:58:10 +0200, VoMi7
    <v...@N...altanet.pl> wrote:

    >Dostalem handlowca dosyc swiezego w CDP ale ejdnak tez niy konretnego
    >ale... po podpisaniu zlewanie na raporty bieglego wzgledem urzadzen
    >czekalem 3 dni a mowilem ze jest mi potrzebne na wczoraj i caly czas
    >ktos zapominal chyba. CDP Pady Pady Pady ! Juz mmam dosyc gdyby nie
    >umowa i okres wypowied\zenia 6miesiecy przez pierwszy rok to bym juz
    >dawno uciekl do..... PRO FUTURO

    ...czyli widać tam też doszli do wniosku że najważniejsze to złapać
    klienta na lojalke aby móc go przez jej okres totalnie zlewać
    przygotowując porcje słodkiego marketingowego pierdzenia na okreś
    kiedy klientowi umowa się kończy i trzeba go złapać na kolejną...

    --
    futszaK
    598339018 888010641

  • 28. Data: 2004-07-22 13:51:46
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    futszaK wrote:

> [...]
    > przygotowując porcje słodkiego marketingowego pierdzenia na okreś
    > kiedy klientowi umowa się kończy i trzeba go złapać na kolejną...

    jak sie dowiadywalem teraz wszyscy z tego co mi wiadomo ISP robia tak..

    Crowley, ProFuturo i SUPER BOSKI GTS

    tylko ze w SUPER BOSKIM GTS handlowiec nie potrafil mi konkretnie
    wytlumaczyc o co chodzi z okresem wypowiedzenia bo chyba sam niew
    iedzial oco mu chodzi...

    --
    VoMi7

  • 29. Data: 2004-07-22 14:05:02
    Od: "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com>

    > jak sie dowiadywalem teraz wszyscy z tego co mi wiadomo ISP robia tak..

    tzn jak?
    Futuro - 30 dniowy termin wypowiedzenia
    Netia - to samo

    pzdr.
    Michal

  • 30. Data: 2004-07-22 14:30:28
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Michal Podsiadly wrote:

    > tzn jak?
    > Futuro - 30 dniowy termin wypowiedzenia
    > Netia - to samo

    taaak ? dziwne

    bo ja widze w regulaminie Futuro jak byk 6miesiecy !

    http://www.futuro.pl/dostep_regulamin.php

    § 15 Rozwiązanie umowy
    pkt.2

    --