  • 11. Data: 2004-07-21 15:53:54
    Temat: Re: GTS - brak mi juz slow...
    Od: MarcinS <M...@C...pl>

    No ja mam do swiatlowodu 155 Mbitowego 400 m. Co z tego ze to w sumie tylko
    400 jesli i tak trzeba kupic dobry sprzet (nie wieszajacy sie) za minimum 2
    tys zl. Czy 400 m czy 2 Km cena tej ostatniej mili duzo by sie pewnie nie
    roznila.

  • 12. Data: 2004-07-21 16:45:00
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    Łukasz wrote:
    > 5300 za 4 Mbps ?? ;-)) to chyba dużo za duuużo :)
    > Pozdrawiam,
    > Łukasz CDP

    Duzo? To ciekaw jestem ile CDP wezmie za lacze 4Mb w Czestochowie???

    Pochwal sie troche....

  • 13. Data: 2004-07-21 16:54:04
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    MarcinS wrote:
> [...]
    > tylko 400 jesli i tak trzeba kupic dobry sprzet (nie wieszajacy sie)
    > za minimum 2 tys zl. Czy 400 m czy 2 Km cena tej ostatniej mili duzo

    2kPLN za sprzet na last-mile to ma byc duzo? Wiesz, to ja poprosze o
    jak najwiecej klientow do ktorych mozna podejsc za takie pieniadze ;-)

  • 14. Data: 2004-07-21 17:09:34
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    peter wrote:
> [...]
    > Zgodnie z deklaracja panow z GTS, lacze mialobyc dostepne do konca
    > lipca. Nie bylem ani troche zaskoczony i zdziwiony, kiedy dzwoniac
    > kilka razy pod koniec czerwca, aby upewnic sie, ze to lacze zostanie
    > faktycznie zestawione w podanym terminie uslyszalem:
    > "15 czerwca zadzwonimy do Pana i podam Panu finalny termin zestawienia
    > lacza". Oczywiscie nikt nie zadzwonil, dopiero kilka dni po 15 czerwca
    > uslyszalem ciekawsza nowine: "pod koniec wakacji". Nie zdziwi mnie juz
    > informacja typu "pod koniec roku".
    >
    > Czy to jest jakas regula? Czy jest to jedynie incydent w moim

    Ciezko jest tlumaczyc takie opoznienia, ale przedstawie sytuacje z drugiej
    strony, co w sumie powinno nastapic podczas Twoich rozmow z odpowiednim
    oddzialem GTS.

    Jezeli lacze zestawiane jest w dosc duzej odleglosc od wiekszego miasta to
    jak sie domyslam do zalatwienia jest sporo spraw formalnych typu budowa
    lub powieszenie anten na budynku/kominie. Takie sprawy baaardzo lubia sie
    przeciagac i z tego moze wynikac zwloka. Sam ostatnio spotykalem sie z
    sytuacja, gdy umowiona instalacja na ktora sprzet lezal "pod biurkiem"
    opozniala sie np. o miesiac z powodu niemoznosci zalatwienia jakis kwitkow.

    Zawsze staralismy sie wtedy przedstawic klientowi prawdziwa sytuacje
    powodujaca opoznienia, liczac na zrozumienie. Zreszta.... takie sprawy
    zawsze
    konczyly sie pozytywnie :)))

    Pozdr

  • 15. Data: 2004-07-21 17:16:08
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    Michal Gawrylczyk wrote:

    > Duzo? To ciekaw jestem ile CDP wezmie za lacze 4Mb w Czestochowie???
    >
    > Pochwal sie troche....

    Przepraszam - 40km od Czestochowy

  • 16. Data: 2004-07-21 17:25:32
    Od: peter <p...@W...total.chaos.pl>

    > konczyly sie pozytywnie :)))
    >
    > Pozdr

    Wszystko ogolniki, zadnych konkretow. Przypomina mi sie taka mp3 o Panu
    Lebiedzu(?), ktory dzwonil do TPSA.
    Nie mam ochoty dyskutowac o poslizgach, jestem w stanie to zrozumiec.
    Irytuje mnie tylko rzucanie terminami nieuwzgledniajacymi realiow,
    zwodzenie nas - klientow. Co raz mocniej rozwazamy zakup kolejnych
    polpakow, bo poki co na nie nie mozemy narzekac, a potrzebujemy
    kolejnych Mbitow. A juz apogeum irytacji mnie ogarnia, gdy slysze
    "zadzwonimy dnia X, otrzymaja Panstwo ostateczny termin" i nikt nie
    zadzwoni... EOT.

  • 17. Data: 2004-07-21 17:56:02
    Od: MarcinS <M...@C...pl>

    > 2kPLN za sprzet na last-mile to ma byc duzo? Wiesz, to ja poprosze o
    > jak najwiecej klientow do ktorych mozna podejsc za takie pieniadze ;-)

    2k sprzet, 2k liczy sobie provider, raczem 4, a to wszystko netto.. 4,4k
    brutto
    futuro daje instalke za 1 zl na dzien dobry... paru jeszcze innych
    providerow tez
    z punktu widzenia odbiorcy to niepotrzebnie duzo
    inna sprawa ze TKT to chyba najtanszy provider w Polsce.. 1050 netto za
    1Mbit

  • 18. Data: 2004-07-21 17:58:10
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    MarcinS wrote:

    > Moj ranking obslugi klienta to:
    > 1 miesce (az 3 firmy) - Futuro, Telenergo, TKT
    > Futuro - sa bardzo tani, ale chyba ich parametry nie sa za dobre.. az przykro nie
    > brac od nich lacza

    No ja mam bardzo fajnego handlowca w Futuro chociaz niby troche taki
    przestraszony ale za to konkretny i to mi sie podoba a nie o pierdolach
    mi opowiada jak w GTS. cd dot. profuturo ponizej ..

    > TKT - firma ktora stawia sie na pozycji drogiego profesjonalisty... troche
    > wkurzajaca jest oplata instalacyjna i jeszcze last mile na wlasny koszt

    Wysyalem do nich email jakes 2tyg temu w sprawie ze ejstem
    zainteresowany oferta nadal nie mam odpowiedzi.

    > 2 miejsce - CDP, mila, rozgarnieta Pani, namawiala na spotkanie... chyba sie
    > troche spieszyla ale ogolnie nie odbiega duzo od 1 miejsca.. czemu oni tacy
    > drozdzy sa jesli tak wszyscy psiocza na nich?

    Dostalem handlowca dosyc swiezego w CDP ale ejdnak tez niy konretnego
    ale... po podpisaniu zlewanie na raporty bieglego wzgledem urzadzen
    czekalem 3 dni a mowilem ze jest mi potrzebne na wczoraj i caly czas
    ktos zapominal chyba. CDP Pady Pady Pady ! Juz mmam dosyc gdyby nie
    umowa i okres wypowied\zenia 6miesiecy przez pierwszy rok to bym juz
    dawno uciekl do..... PRO FUTURO ( jak z profuturo sie dogada konkretnie
    to dobrej jakosci usluge daja jednak trzeba pamietac ze chce miec sie
    liczona predkosc w IP nie ATM oraz podczas podpisywania umowy uwazac aby
    nie przyniesli umowy z nazwa uslugi z dopiskiem "kolonia" podobno
    wowczas od godziny 8-19 daja predkosc jak w CIR - ta informacje mam od
    znajomebgo ktory od 3 lat ma ProFuturo i sobie chwali)

    > 3 miejsce - TPSA (mowa o FR, a nie DSLach) - czuje sie anonimowy w tej firmie,
    > ale wszytsko jest robione zgodnie z umowa..

    Dla mnie ta firma nie istnieje jak kiedys przyszedlem i sie spytalem o
    mozliwosc podpiecia to poproszono mnie aby w tych sprawach dzwonic do
    warszawy bo w gdansku sa tylko technicy, a za plecami kobiety w
    telepunkcie wisialy na scianach reklamy polpaka i oznaczone stanowsiko
    Polpaka.

    > 4 miesce - czlowiek z GTSu po prostu mnie rozwalil swoja niemzonoscia.. zadnych
    > ustepstw.. zadnych checi pomocy.. wszytsko wiemy najlepiej.. bierzesz 4 Mbity i
    > VPNa to jestes dla nas leszcz... nie stac Cie.. sio.. czemu ja tam w ogole
    > zadzownilem?

    dokladnie ;P mi powiedzieli 3000 za 2Mbit/s 5000 za 4Mbit/s instalacja
    za 1zl. oczywiscie po poscie na polipie. takie podejscie jest conajmniej
    smieszne. Raz slysze ze do mojej lokalizacji jest mozliwosc spiecia a
    raz ze nie. Nie bede sobie glowy zawracac pseudoprofesjonalistami.
    Ktorzy opowiadaja o tym kto od nich kupuje a nie co oni mi moga dac
    chociazby za taka kase z uslug dodatkowych.

    --
    VoMi7

  • 19. Data: 2004-07-21 18:20:36
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    peter napisał(a):

    > Wszystko ogolniki, zadnych konkretow. Przypomina mi sie taka mp3 o Panu
    > Lebiedzu(?), ktory dzwonil do TPSA.

    Dzwonił Czaban, nagrał się Lebiedziowi :)

    --
    ____________________Kocureq____________________
    ==== kocureq[małpa]kocu[nic]req[kropka]com ====

  • 20. Data: 2004-07-21 18:25:49
    Od: MarcinS <M...@C...pl>

    > No ja mam bardzo fajnego handlowca w Futuro chociaz niby troche taki
    > przestraszony ale za to konkretny i to mi sie podoba a nie o pierdolach
    > mi opowiada jak w GTS. cd dot. profuturo ponizej ..

    No to ja z tym samym gosciem rozmawialem...Koles jest taki spokojny i ma "opoznienie"
    ze tak powiem :) Ale naprawde jakos to mnie podzialalo i dlatego jakosc pierwszej
    obslugi to profuturo. Po prostu mu ufam, bo czuje ze wie o co mi chodzi...

    > Wysyalem do nich email jakes 2tyg temu w sprawie ze ejstem
    > zainteresowany oferta nadal nie mam odpowiedzi.

    Moge Ci dac na priva kontakt mailowy do handlowca, ludzie raczej w porzadku.