eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipGTS - brak mi juz slow... › Re: GTS - brak mi juz slow...
  • Data: 2004-07-21 20:56:18
    Temat: Re: GTS - brak mi juz slow...
    Od: "MaRaS" <mpanek@W_Y_T_N_I_J.lh.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > peter wrote:
    > > Witam,
    > > postanowilem podzielic sie moimi przygodami z firma GTS. Sadze, ze z
    > > pewnoscia mozna potraktowac to jako ostrzezenie odnosnie dotrzymywania
    > > terminow, ale i nie tylko...
    > >
    > > Pisalem juz wczesniej o miesiacu zwloki, gdyz "rozmawialem" nie z tym
    > > handlowcem (sic!), dopiero post na usenet i reakcje milej Pani z
    > > innego oddzialu GTS poskutkowal namiaramem na "dobrego" handlowca z
    > > "dobrego" oddzialu GTS.
    > > Z racji polozenia (40km od Czestochowy) lacze ma zostac zestawione
    > > droga radiowa. Udalo sie wynegocjowac instalacje za symboliczna kwote.
    > > Zgodnie z deklaracja panow z GTS, lacze mialobyc dostepne do konca
    > > lipca. Nie bylem ani troche zaskoczony i zdziwiony, kiedy dzwoniac
    > > kilka razy pod koniec czerwca, aby upewnic sie, ze to lacze zostanie
    > > faktycznie zestawione w podanym terminie uslyszalem:
    > > "15 czerwca zadzwonimy do Pana i podam Panu finalny termin zestawienia
    > > lacza". Oczywiscie nikt nie zadzwonil, dopiero kilka dni po 15 czerwca
    > > uslyszalem ciekawsza nowine: "pod koniec wakacji". Nie zdziwi mnie juz
    > > informacja typu "pod koniec roku".
    > >
    > > Czy to jest jakas regula? Czy jest to jedynie incydent w moim
    > > przypadku? Brak mi slow.
    >
    > Ciezko jest tlumaczyc takie opoznienia, ale przedstawie sytuacje z drugiej
    > strony, co w sumie powinno nastapic podczas Twoich rozmow z odpowiednim
    > oddzialem GTS.
    >
    > Jezeli lacze zestawiane jest w dosc duzej odleglosc od wiekszego miasta to
    > jak sie domyslam do zalatwienia jest sporo spraw formalnych typu budowa
    > lub powieszenie anten na budynku/kominie. Takie sprawy baaardzo lubia sie
    > przeciagac i z tego moze wynikac zwloka. Sam ostatnio spotykalem sie z
    > sytuacja, gdy umowiona instalacja na ktora sprzet lezal "pod biurkiem"
    > opozniala sie np. o miesiac z powodu niemoznosci zalatwienia jakis
    kwitkow.
    >
    > Zawsze staralismy sie wtedy przedstawic klientowi prawdziwa sytuacje
    > powodujaca opoznienia, liczac na zrozumienie. Zreszta.... takie sprawy
    > zawsze
    > konczyly sie pozytywnie :)))

    We poniedzialek rozmawialem z Waszym handlowcem z Warszawy i po
    przedstawieniu sytuacji (ile mi potrzeba mbitow i pokazaniu statow MRTG), do
    dnia dzisiejszego nie otrzymalem oferty cenowej. Obiecal, ze dostane ja, bo
    zaraz przekaze sprawe do jakiejs Pani i ona sie wszystkim zajmie. Doslownie
    zero odzewu od tamtej chwili.
    Dla przykladu - w ATM SA zostalem kompleksowo obsluzony (chociaz cena mnie
    nie satysfakcjonowala, ale to juz inna bajka), od razu otrzymalem oferte.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: